kitty08 Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 jeg har en Patapum, men har ikke brukt den etter at hun kunne gå. Er det noen som har barn som er interessert i å sitte i bæresele lenger enn til ca 1 år?
Bergene Skrevet 5. august 2009 #2 Skrevet 5. august 2009 Vi bruker manduca til vår toåring. Bruker den noen ganger i stedenfor vogn. Og pappan bærer jenten vår i den når han klipper plenen. Veldig greit med bæresele når de har begynt å gå mye selv! Så slipper man å trille rundt på en tom vogn store deler av tiden ;-)
Ranveig R Skrevet 5. august 2009 #3 Skrevet 5. august 2009 Brukte Ergo utruleg mykje til eldste, men bruken tok ikkje av før han var rundt 1 år. Fram til då bar eg han på magen, men ryggbæringa var mykje bedre ) Bar han på lange turar fleire dagar i veka eg. Han har aldri sove mykje om dagen, men på tur på ryggen min sov han godt. Brukte selen nesten dagleg frå ca 1 til ca 2,5 år. Siste gong eg brukte den til storebror var i sommar, då han var rundt 3 år og 9 mnd ) Lillesøster trivs ikkje i selen, så det er stor forskjell frå barn til barn.
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 5. august 2009 #4 Skrevet 5. august 2009 Vi bruker Manducaen vår til jenta som er 15 mnd. Synes det er mye mere stas å sitte i den enn vogna om dagen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå