Gå til innhold

10 mnd og snur seg på magen om natten...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør jeg??

Tenker jo selvfølgelig på krybbedød...

Jeg snur henne når jeg legger meg , men hører at at allerede før jeg er sovnet så har hun snudd seg igjen til magen..

Noen som vet råd?? Jeg kan jo ikke sitte oppe hele natten for å snu henne..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lar henne ligge, hun er langt forbi den tiden det er noen særlig fare for krybbedød. De kan bli liggende når de snur seg selv sier eksperter, men må innrømme at jeg snudde minste over på ryggen igjen i noen uker siden rullet rundt på natten når han var bare 3 mnd gammel... Etter 4 mnd lot jeg ham være i fred.

Skrevet

Det er greit å la de ligge på magen når de selv snur seg, så jeg synes du skal finne senga di og nyte alle timer med søvn du kan få..:)

Skrevet

Takk for svar...

Hilsen en litt usikker trebarnsmor med en attpåklatt som har glemt det meste fra de andre var små:)))

Skrevet

La henne snu seg så lenge det er hun selv som gjør det:) Husker jeg syntes det var rimelig ekkelt da lilleplutt begynte å snu seg da han var rundt åtte måneder. For oss ble det en helt ny og forbedret situasjon - gutten vår hadde sovet temmelig dårlig fram til da, men han er en skikkelig magesover og har siden sovet natten gjennom... ligger aldri på ryggen mer.

Skrevet

Gutten min er 10 mnd, og han gjør som din... Jeg snur ham ikke tilbake til rygg... Fant fort ut at det var nytteløst ;-)

Skrevet

Gutten min er 6,5 mnd og har snudd seg i ganske mange uker nå. Jeg lar ham bare ligge. Hvis ikke hadde jeg ikke gjort noe annet enn å snu. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...