De tre gull Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 Hva gjør jeg?? Tenker jo selvfølgelig på krybbedød... Jeg snur henne når jeg legger meg , men hører at at allerede før jeg er sovnet så har hun snudd seg igjen til magen.. Noen som vet råd?? Jeg kan jo ikke sitte oppe hele natten for å snu henne..
Gjest Skrevet 5. august 2009 #2 Skrevet 5. august 2009 Lar henne ligge, hun er langt forbi den tiden det er noen særlig fare for krybbedød. De kan bli liggende når de snur seg selv sier eksperter, men må innrømme at jeg snudde minste over på ryggen igjen i noen uker siden rullet rundt på natten når han var bare 3 mnd gammel... Etter 4 mnd lot jeg ham være i fred.
flypapir Skrevet 5. august 2009 #3 Skrevet 5. august 2009 Det er greit å la de ligge på magen når de selv snur seg, så jeg synes du skal finne senga di og nyte alle timer med søvn du kan få..
De tre gull Skrevet 5. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 5. august 2009 Takk for svar... Hilsen en litt usikker trebarnsmor med en attpåklatt som har glemt det meste fra de andre var små))
Bunnies by night Skrevet 5. august 2009 #5 Skrevet 5. august 2009 La henne snu seg så lenge det er hun selv som gjør det:) Husker jeg syntes det var rimelig ekkelt da lilleplutt begynte å snu seg da han var rundt åtte måneder. For oss ble det en helt ny og forbedret situasjon - gutten vår hadde sovet temmelig dårlig fram til da, men han er en skikkelig magesover og har siden sovet natten gjennom... ligger aldri på ryggen mer.
Lillepusen-78 Skrevet 5. august 2009 #6 Skrevet 5. august 2009 Gutten min er 10 mnd, og han gjør som din... Jeg snur ham ikke tilbake til rygg... Fant fort ut at det var nytteløst ;-)
Collette Skrevet 5. august 2009 #7 Skrevet 5. august 2009 Gutten min er 6,5 mnd og har snudd seg i ganske mange uker nå. Jeg lar ham bare ligge. Hvis ikke hadde jeg ikke gjort noe annet enn å snu.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå