camillaj81 Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 Hvordan gir dere babyen deres tran når de er så små? Og hvor mye begynte dere med, og når øket dere mengden til hvor mye?
Gjest skolestartsnart Skrevet 5. august 2009 #2 Skrevet 5. august 2009 1 tsk Drøyde litt jeg, til det var mulig å få det til med teskje... Ellers har jeg prøvd liten sprøyte... Noe ordentlig søl og flekkene går aldri bort...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå