trolly Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 eller må det oppbevares i kjøleskap. Synes tranen blir for kald for babyen når vi tar den rett fra kjøleskapet.. Hva gjør dere?
Lillepusen-78 Skrevet 5. august 2009 #3 Skrevet 5. august 2009 Den må stå i kjøleskap når den er åpnet. Da vi begynte å gi tran skylte vi skjea under varm vann før vi helte på tranen. Da ble den lunket :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå