Gå til innhold

Dere som bruker øyenkrem - hvilken bruker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og vil dere anbefale den? Er på jakt etter den BESTE øyenkremen for mine slitne 32-år gamle øyne...;o/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kunne også trenge noen tips til mine slitne 35 år gamle øyne.

Jeg har nettopp kjøpt NO 7 på apoteket men det er for tidlig å si noe om den. Har brukt den i 5 dager bare.

Skrevet

Jeg er på slutten av den...den er helt ok, ikke noe vidunderprodukt...men det finnes vel heller ikke;o) Har også prøvd den Eucerin hydra...et-eller-annet-filler...den var også ok.

Skrevet

Prøv dermalogica. Helt genialt!

Skrevet

Hvor selges den? Dyr?

Skrevet

Jeg bruker stort sett bodyshop produkt fordi de er rimelig og gode, men øyenkremmen min kommer fra Shiseido (?). Den er kjempe dryg og god.

Skrevet

Dermalogica selges hos hudpleier og er ganske dyr ja. Husker ikke pris i farten...

Du kan også kjøpe det på lookfantastic.com, der er det mye billigere:)

Skrevet

Dior- Capture 60/80 yeux wrinkle cream - og under Estee Lauder - Advanced Night Repar

Skrevet

lancome primordiale yeux er god, lett gel krem, virker på de første aldringstegnene og går også på poser og mørke ringer...

chanel sin eye lift er fin å bruke på natten, strammer opp og går også på poser og mørke ringer

( jobber i parfymeri...)

Skrevet

Ahh...takk for tips - alltid greit med det som kan kjøpes billigere;o)

Skrevet

jeg bruker "origins" ansiktsvask, hudkrem og øyekrem..er veldig fornøyd hittil.. de innh. ingen parabener og er naturlig alt sammen.. lukter godt og føles godt..blir veldig myk i huden etter at jeg har tatt på den..,anbefales.. :)

Skrevet

Prøv garnier sin nye eye roll on pen, prøvde den av mamma en dag jeg følte meg gusten og fæl rudt øynene, det er en kald gel som du smører under øynene ved hjelp av "ballen" øynene mine kviknet ivertfall til. verd og prøve, koster ikke en formue heller rundt 100 lappen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...