Gjest Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 I den baby boka til Adrian skal jeg skrive på det der slektstreet. Men jeg har bodd i fosterfamilie hele mitt liv jeg,og har ikke (vil heller ikke ha) kontakt med mine biologiske foreldre. Så er det helt feil å skrive fosterfamilien min på? Istedenfor min bio.familie? Det er jo fosterforeldrene mine som er mine foreldre....
Gjest Skrevet 5. august 2009 #2 Skrevet 5. august 2009 Har kun kontakt med min biologiske mormor da.....
♥ Celines mamma ♥ Skrevet 5. august 2009 #3 Skrevet 5. august 2009 Hmm, hvis du ser på dine fosterforeldre som dine foreldre og hans besteforeldre så hadde jeg nok skrevet de på (tror jeg). Blir kanksje unaturlig å skrive på "noen navn" som dere ikke har kontakt med?!
♥ Celines mamma ♥ Skrevet 5. august 2009 #4 Skrevet 5. august 2009 Det blir barnets oldemor. Da hadde jeg nok skrevet begge navnene....
Gjest Skrevet 5. august 2009 #5 Skrevet 5. august 2009 Ja jeg ser på de som mine foreldre,og hans besteforeldre. VIl aller helst at han aldri skal få vite om mine biologiske mor og far,men det er jo litt vanskelig siden jeg har kontakt med min biologiske mormor... Hmm....kanskje jeg skal skrive deres navn øverst,og de biologiske foreldrene mine nederst i parantes? Nei det ser vel teit ut....
♥ Celines mamma ♥ Skrevet 5. august 2009 #6 Skrevet 5. august 2009 Syns du skal gjøre det du føler er rett. Ønsker Adrian å endre det senere, er det jo bare til å føre på/ta vekk når den tid kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå