Gå til innhold

Er så trøtt at jeg er helt skjelven...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...lillegutt på 2 1/2 mnd er våken veldig mange ganger på natta - dvs aldri mer enn to timer mellom hver amming fra han legger seg til vi står opp - og ikke så mye som to timer mellom hvergang. Kan bare gå en halvtime også.

Er vel ikke sulten så ofte, men vil ikke ha smokk, så sliter med å få han til å sovne igjen uten pupp. Går virkelig utover kvaliteten på dagen dette - er faktisk så i svime at det er uforsvarlig å putte minsten i børesele - føler jeg ikke har kontroll på kroppen min...

Huff, må si jeg nesten blir misunnelig på de som har babyer som sover godt på natta...Hva kan man egentlig gjøre med dette når de er så små? Ingenting? Bare vente til det ordner seg? Litt motløs i dag ja...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bare tving han til og ta smokk... det sa barnelegen vår at vi skulle gjøre, pga det samme=)

Skrevet

Hm, synes jeg har prøvd det egentlig, men hvordan gjorde dere det slik i praksis -og hvor lang tid brukte dere før det funket?

Skrevet

Uff. Det er ikke lett. JEg hadde tatt han i senga mi jeg. Kanskje det er kroppskontakt og lukten din han vil kjenne?

Skrevet

Regner med du vet at du har nok melk og at babyen går fint opp i vekt. Nevner det bare siden jeg hadde dette problemet da babyen min var noen uker gammel - ammet hele tiden og det viste seg at jeg ikke hadde nok melk..

Det kan jo også bare være at dette er det spisemønsteret babyen har. Da er vel smukk løsningen, om han tar den da:)

Vet ikke hva som kan få han til å ta den. Kanskje han bare vil ligge inntil deg og søker trygghet. Prøvd smukk når han ligger i senga di?

Nei, ikke lett dette.. Lykke til!

Skrevet

Jeg har tvillinger på 1 mnd, og nettene her er temmelig like. De stresser mer med smokken enn den roer ned, men kroppskontakt er det eneste som fungerer. Har de i sengen, og tar opp kampen senere. Blir ikke så mye søvn siden de er to og våkner på ulike tidspunkt, men med en ville jeg fått mer søvn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...