Gå til innhold

Flere som er kjempeslappe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trøtte, slappe og tiltaksløse?

Hva kan man gjøre med det? Orker ikke å gjøre noe på jobb, orker ikke gjøre noen hjemme..

Flere som har det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt det sånn, og var sykemeldt i uke 11 og 12 for det. Sovnet rett og slett stående noen ganger. Nå er jeg i uke 15 og det er noe bedre, men siden jeg jobber sover jeg hele ettermiddagen på sofaen og hele natta. Nå har jeg veldig lavt blodtrykk og ekstrem hodepine i tillegg, derfor MÅ jeg sove på ettermiddagene for å i det hele tatt holde ut. Håper det snart går over.

Skal prøve en tur til min venn naprapaten i dag. Ellers er det viktig å drikke mye, og å få sjekket jernlager, stoffskifte og blodprosent hos legen slik at disse er i orden. Det kan være jernmangel, men du skal ikke ta tilskudd hvis du ikke vet at det er det.

Skrevet

Hei!

Jeg var sånn fra ca uke 11 til ca uke 18. Orket absolutt ingenting. La meg på sofaen og sov etter jobb, gjorde heller ingenting på jobb. Det eneste jeg orket var å spise. Gikk opp 5-6 kg i denne perioden :(

Legen sa alt var OK, men jeg hadde mistanke om for lite jern, så økte døgndosen og byttet merke. Tre dager senere fikk jeg energien tilbake, og begynte til og med å trene igjen. Er nå i 25. uke, og har gått opp 2 kg siden uke 18-19.

Kanskje du burde prøve jerntilskudd, enten i form av tabletter (jeg anbefaler Hemjern) eller feks Floradix Formula? Evt bare spise mer jernholdig mat?

Lykke til og god bedring, jeg vet hvor slitsomt dette er.

Jordbæris

Skrevet

Samme her. Er helt tom. Går å hangler på jobb og vil helst hjem for å sove og få fred. Kanskje jeg skulle ha fått sjekket jernlageret ja. Lurt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...