awesome Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 Til tider har jeg opptil 10-15 kynnere i løpet av en dag. Noen ganger kommer de dersom jeg er aktiv og noen ganger når jeg sitter i ro. Er dette normalt eller må jeg ta det med ro??
Gjest Skrevet 5. august 2009 #2 Skrevet 5. august 2009 Jeg har hatt det siden før uke 29, er i uke 33 nå. Legen min sykemeldte meg pga det, hun var redd de skulle føre til premature rier dersom jeg ikke holdt meg i ro. Jeg har ganske kraftige kynnere, hvor jeg blir andpusten, varm og noen ganger svimmel. De har begynt å gjøre en del vondt også nå... Burde kanskje t< en prat med legen din om det så legen kan gjøre en vurdering! ikke noe gøy dersom det fører til premature rier og babyen blir født altfor tidlig...
Tyren78-09+12 Skrevet 5. august 2009 #3 Skrevet 5. august 2009 Har hatt kynnere siden ca uke 23/24. Jeg ble 100% sykmeldt pga fysisk krevende jobb og ingen mulighet for tilrettelegging. Er helt normalt med kynnere, men bør vel ta det litt med ro for å unngå at det utvikler seg til rier som hun andre skrev her. Jeg har ikke hatt noe valg, klarer ikke gjøre noe som er anstrengende. Alt låser seg, blir tungpusta og svimmel dersom jeg prøver på noe sånt.
Tautonia Skrevet 5. august 2009 #4 Skrevet 5. august 2009 Hvordan føles kynnere? Jeg er i uke 28+5 i dag og har kjent en del menssmerter siden i går. Har også fått en del utflod. Vet ikke om det er livmoren som vokser eller om det er kynnere.. Hvordan føles det når det er så alvorlig at det kan fremkalle tidlige rier?
misscelia Skrevet 5. august 2009 #5 Skrevet 5. august 2009 kynnere under hele svangerskapet er helt normalt,og noen føles vondere ann andre, men begynner det å gjøre skikkelig vondt og du kjenner nedpress går du til jordmor igjen, jeg fikk beskjed om å tone ned dagen litt, du trenger liksom ikke danse aerobic eller no slikt, men var visst ikke helt sunt å ligge på sofaen heller,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå