cherry coke Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 Naboene er på ferie og eldstesønnen deres har funnet ut at han skal låne huset og feste hver bidige dag. Altanen ligger nesten vegg-i-vegg med soveromsvinduet mitt, og i går var det 3 kvelden på rad han hadde fullt med folk ute. De koser seg veldig med øl, stearinlys og lever det gode liv.. Har ikke lyst å klage på det heller, for jeg husker jo godt selv da jeg var 18 og levde livets glade dager..;-) Håper bare han blir utslitt snart...;-)
Trolleliten Skrevet 5. august 2009 #2 Skrevet 5. august 2009 Ha, ha... tar nok lang tid før han blit utslitt Du får bråke litt tidlig om morningen du da... så skjønner han hintet...hehe eller bare si i fra på en vennlig måte
celodi Skrevet 5. august 2009 #3 Skrevet 5. august 2009 Be hjem masse småbarnsfamilier på frokost/lunch Hehe:)
cherry coke Skrevet 5. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. august 2009 Uff, nei=) Jeg tror naboen kommer hjem i løpet av uke. Knan jo ikke gi beskjed, de har jo damer på besøk og greier. Koser seg BIG TIME :-)
Hikken Skrevet 5. august 2009 #6 Skrevet 5. august 2009 Sier som trolleliten jeg, bråk masse på morgenen ;o) Klipp plenen eller ha vannkrig klokka 8 på morgenen!
Tøysetipp Skrevet 5. august 2009 #7 Skrevet 5. august 2009 Two wrongs doesn't make a right ;-P Si det til ham, at det er til sjeanse for deg. Det går an å ha det gøy samtidig som man må ta hensyn. Vælkommin til voksinverden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå