Gå til innhold

Hmmm...burde jeg ha dårlig samvittighet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min har vært hjemme fra bhg i 4 uker. Vi har kost oss, reist litt, men det har vært ganske kjedelig vær.

Hun gledet seg veldig til å begynne i bhg igjen, og begynte i går.

DA kom selvfølgelig sommerværet! 20 grader og strålende sol!

Tenker litt på om jeg burde hatt henne hjemme lenger, siden jeg ikke begynner på skolen før den 17...

Føler litt på det at vi kunne vært på¨stranden sammen og kost oss..

Men hun har savnet vennene sine veldig.

Så i dag skal jeg på kafe og kose meg med venner, mens datteren min er i bhg..

Dårlig gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis hun har gledet seg til å begynne i barnehagen igjen og treffe vennene sine der hadde jeg ikke hatt dårlig samvittighet. Hun trenger kanskje ikke gå hver dag hvis det er sommer og sol og du har lyst at dere skal finne på noe sammen ;)

Skrevet

Det er ikke dårlig gjort. Hun har jo gledet seg og kanskje kommer det en dag til uka eller noe hvor dere kan dra på stranda.

Hun har det sikkert moro i bhg.

Skrevet

Synes ikke du skal ha dårlig samvittighet for det, men er enig med de over at hvis det blir finvær flere dager så er det jo bare å ta henne ut av barnehagen en dag og finne på morsomme ting i det fine været. De gleder seg jo så utrolig til å komme i barnehagen igjen så de koser seg nok veldig når de har vært borte fra alle sammen en stund.

Nei kos deg i dag du. :-)

Skrevet

Nei, det hadde jeg ikke hatt dårlig samvittighet for...hun koser seg nok kjempemasse med vennene sine som hun ikke har sett på lenge og gledet seg til å se igjen, så da kan du gjøre det samme;o) Kos deg:o)

Skrevet

Da gjør jeg det=)

Tar henne ut i morgen og fredag, for da drar vi på tur!=)

Takk for svar!

Skrevet

Min gutt var klar for å starte igjen, og ville ikke være hjemme. Tror vi overvurderer oss selv:)

Skrevet

Hehehe..ja, det spørs det=)

Æsj, jeg er bare en verdensmester i dårlig samvittighet!! MÅ skjerpe meg.

Hun storkoser seg jo!

Skrevet

Jeg tror vi ser på barnehagen som en slags plass vi putter ungene for at vi selv ikke har mulighet til å ta hånd om de. Og at det optimale er å henge i skjørtene til mor og gjøre gøyale ting i lag.

Hun leker med vennene sine og har savnet de, så du kan da gå på kafè og hygge deg med dine venner du og. Uten å ha dårlig samvittighet.

Datteren min er også i barnehagen i dag. Hun har hatt ferie hele sommeren og vært med meg hele tiden. Bortsett fra to helger. Jeg har ingen dårlig samvittighet i forhold til det. Sitter i sengen og drikker morgenkaffe, hører på radio og henger på internett. Yep! Win-win situation helt klart!

Skrevet

He, he samme her Tøysetipp:o) Ungene er i bhg etter ferien nå, og stooorkoser seg! T ville ikke hjem igjen første dagen;o) M er dagens bursdagsbarn i dag (hun hadde bursdag for en uke siden, og da hadde de ferie), så i dag har hun det sikkert ekstra kjekt. Vi overvurderer oss selv av og til ift hva ungene trenger og syns er gøy - selvsagt er det kjekt å være med mamma (og pappa evt), men etter 4 uker hjemme er det jo klart at det er kjempegøy å komme tilbake til bhg og leke medalle de andre:o)

Skrevet

Det gir en liten indikasjon på at han har det fint i hvert fall, når han ikke ville være med hjem. Hi hi. En balanse er fint. Å både ha ferie og få lov til å komme tilbake til barnehagen og møte vennene sine.

Tenker M er stolt i dag. Håper hun synes det er stas til henne med all oppmerksomheten til henne. Har du bakt- eller hva slags ordning har de der?

Skrevet

Hun syns det var kjempegøy å se stort bilde av seg selv på døren og at de hadde heist flagget for henne i hvertfall;o) Vi hadde bake-ordningf ør, men de siste årene har de gått vekk i fra det og vi tar med en ekstra gøy frukt den dagen, så lager bhg-personalet noe av den- for eks i dag har Milla med seg en ananas og de lager bla båter, fisker ol av den og så får bursdagsbarnet servert fruktsalat i den (de andre barna får også fruktsalat) og får være være dagens hjelper og sitte i midten under samligsstunden og sitte på eget bord sammen med en venn de velger selv, under frokost/lunsj/frukten og får krone - så de gjør mye stas på dem:o) Tipper hun koser seg med det, hun liker å være i sentrum, he he:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...