Anonym bruker Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 Han spyr opp all melk virker det som. 3 uker gammel. Har gulpet litt innimellom før, men to siste dagene bare spruter det ut av munnen rett etter amming og noen ganger lang tid etter amming... hvordan vet jeg at han får i seg nok da? Hva kan være årsaker til at han har begynt å spy slik?
Anonym bruker Skrevet 5. august 2009 #2 Skrevet 5. august 2009 Hvis jeg forstår deg riktig, så er du "offer" for sprutgulping..... Jenta mi var slik i mange måneder... Grunnen var visstnok at hun var i overkant glupsk, og at jeg hadde mye melk (som kom fort) Utrolig slitsomt. Du kan forsøke å f.eks melke ut den første melken, slik at det ikke kommer for fort -eller ikke la babyen suge seg helt fornøyd med en gang (hvis den legger på seg som den skal) Noen babyer er rett og slett glupske :-) Dette er ikke farlig, og selv om jeg syntes vesla her gulpet opp alt hun hadde spist, så la hun fint på seg -og var god og rund hele tiden. Snakk med helsesøster hvis du er usikker på noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå