Gå til innhold

Pseudotvillinger som nr. 2 og 3?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en følelse av at vi kan ha "dummet" oss ut skikkelig, har akkurat fått nummer to og er overlykkelig over han. Men nå lurer jeg på om jeg kan ha blitt gravid igjen! Er ikke sikker altså, men...

 

Er det noen som har erfaring med å ha pseudotvillinger som nummer to og tre? Hvordan går det? Vår eldste er nå tre år, og hun har vært en håndfull, mens andre virker roligere. Vil på mange måter ha tre barn, men så tett var ikke tanken akkurat...

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en som starter på skolen neste uke. Fikk en gutt i september i fjor og venter er jente i oktober i år.

 

Spent på hvordan dette skal gå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...