Anonym bruker Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 Jeg kan kan ikke gjøre denne jobbe alene da det nå tar 18 timer i døgnet. Jeg trenger en å dele dette med. En med økonomisk innsikt og som har mulighet til å dele jobben med meg. Det er en spennende og morsom jobb, som startet som hobby, men som etterhvert har tatt helt av. Og får jeg ikke inn en partner så klarer jeg ikke drive det slik kundene fortjener. Forslag ?
Anonym bruker Skrevet 5. august 2009 #2 Skrevet 5. august 2009 Definér NØYAKTIG hva du vil denne andre personen skal gjøre !! Lag en detaljert arbeidskontrakt deretter, og sett "ledig stilling"-annonse i lokalavisa der du bor. Forhåpentligvis får du inn flere svar, så du kan ha en intervju-runde. Vær sjef !! (men hyggelig, selvsagt!) Har drevet butikk, og har venner med butikk. Mange som brenner seg med for løse linjer til å begynne med. Lykke til !!
Anonym bruker Skrevet 5. august 2009 #3 Skrevet 5. august 2009 I hvilken bransje driver du da? Må jo bli en type annonse der hvor du treffer noen som passer til den type jobb. Kan du legge ut stillingsannonse på nav da? Fortell litt da, jeg ble litt interessert:)
Anonym bruker Skrevet 5. august 2009 #4 Skrevet 5. august 2009 Bransjen er inne lettsolgte klær. spesialsilpasset kunden. Arbeidsoppgavene vil være å ta alle telefoner, sende alle bestillinger fortløpende, og oppfylle kundene ønsker til det maksimale. Jeg har spesialisert meg på å skaffe varer ingen andre i Norge har, og har gode avtaler med mine leverandører både på leveringstid og priser. Økonomien tar andre seg av. Nettbutikken ser i disse dager dagens lys, men jeg har trofaste kunder over hele Norge og kunderegisteret oker betraktelig hver eneste dag. Jeg jobber med dette hele uken og har besvarer mail/tar i mot bestillinger fra 07.00 til langt ut på natten. Og har ikke kapasitet til å ta i mot telefoner da mail er tidkrevende, når en skal finne produkter til kundene. Så i hovedsak blir det å besvare telefon, ta i mot bestillinger der og legge inn nye produkter i nettbutikken.
Anonym bruker Skrevet 5. august 2009 #5 Skrevet 5. august 2009 Der var der jo en del skrivefeil....sånn er det når en sitter oppe til kl 03.30 og så opp igjen med unger kl 06.30
Anonym bruker Skrevet 5. august 2009 #7 Skrevet 5. august 2009 Høres jo ut som en grei jobb det. Du burde ikke ha noen problemer med å ansette noen til det. Sikkert mange som er interessert..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå