Gå til innhold

Regntøy i barnehagen 1 år. Null peiling!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må kjøpe fullt utstyr før gullet begynner til uken, støvler og alt. Noe veldig bra å anbefale? Bukse og jakke eller hel dress? Hvor i Oslo har de godt utvalg?

Takk, snille dere!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg satt faktisk nå og leste en test av regntøy og "best i test" er det fra Kappahl.

Skrevet

Anbefaler på det sterkeste å kjøpe todelt. Mange dager er det vått på bakken, men fint vær... Da blir det utrolig klamt og ekkelt med hel dress...selv for de yngste barna.

Mye lettere for de ansatte å regulere. Tenk deg selv hel regndress i sol. Kan jo være sølete og vått på bakken og de yngste sitter jo en del. Så kjøpt todelt du!!

Skrevet

:-D Enig! Har jobbet mye i skogen i sommer iført fullt regntøy pga flått. Det var utrolig klamt. Takk for innspill!

Skal se på kappahl, jeg. Noen flere?

Skrevet

http://www.klikk.no/foreldre/smabarn/article487377.ece

Vi har bamseregntøy fra Lindex til 2-åringen og er veldig fornøyde. Brukte Kids Comfort i fjor og den var litt stivere og ikke så fin til de minste synes jeg. Av støvler kjøpte vi Viking, tror det var på Eurosko.

Skrevet

du kan også heller kjøpe en reimatec vinterdress, da slipper du å kjøpe regntøy i.o.m at den er vanntett=)

Skrevet

Jeg ville gått for todelt. Jenta her brukte ofte kun buksa i barnehagen de dagene det var fin temperatur ute, men fuktig i gress, sand etc.

Vi hadde reflex sitt og jeg er veldig fornøyd med det. Ser regntøyet til reflex ikke var med i testen av regntøy i år.

Skrevet

Til de små anbefaler jeg Crocs gummistøvler å det sterkeste. Jeg har aldri kjøpt dem i butikken (koster avskrekkende 499,- på Skoringen), men bestilt dem på Taylorshoes.com, Ebay etc til ca. halvparten av prisen. De er utrolig mye lettere og derfor enklere å gå i for de minste. Iallefall et tips å ta med seg til neste gang dere må kjøpe gummistøvler

Vi har forresten Kappahl sitt regntøy og er veldig fornøyde med det.. Har vært veldig fornøyde med Reflex sitt også. De er kanskje litt tykkere og stivere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...