lille_Harepus Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 Det er 3 dager til Ikm i dag, så jeg tok en cb test i morges. til å begynne med var det en svak svak positiv strek (såkalt skyggestrek). Den forsvant derimot etter 2 minutter. og testen viste negativ. Jeg la fra meg testen på vasken, og tenkte ikke noe mer på det. Det er nå et par timer siden, så på testen igjen og nå er streken tilbake mye stekere?! testen viser klart positiv. Jeg leste på bruksanvisningen at man etter 10 minutter skal se vekk fra endringer, MEN kan man få en "falsk" positiv? kan en gaviditets test forandre seg fra negativ til positiv uten at man er gravid?
Gjest Skrevet 5. august 2009 #2 Skrevet 5. august 2009 Jeg har testet mye, er nok litt testoman av meg ;-), og jeg har aldri opplevd å få opp ekstra strek etter tiden har gått ut bortsett fra når jeg har vært gravid. Sikker kan du selvsagt ikke være før du tar en ny, men jeg våger nå meg på et lite gratulerer likevel jeg :-)
lille_Harepus Skrevet 5. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2009 Har du opplevd å få en ekstra strek etter at tiden har gått ut? jeg håper jeg er gravid får smøre meg med tolmodighet å teste igjen i morgen.. (lettere sagt enn gjort)
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 5. august 2009 #4 Skrevet 5. august 2009 Eh, la ikke du inn en "Jeg er gravid" tråd på 1. tri i går da? http://www.barnimagen.com/forum/thread/140467333 Ellers har noen gitt deg et godt svar inne på anonym, så jeg.
lille_Harepus Skrevet 5. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. august 2009 jupp. igår var det også en svak positiv som jeg også skrev der. Jeg skrev også at jeg skulle teste på nytt idag morges. Det er vell gjerne derfor jeg er så forvirret. får vell bare teste igjen i morgen...
Gjest Skrevet 5. august 2009 #6 Skrevet 5. august 2009 Ja, 2 ganger, var gravid begge gangene :-) Har også testet og kikket på testen etter tiden har gått ut andre ganger når jeg ikke var gravid, og da var de like blendahvite som når jeg tok testen. Ekstra strek har kun dukket opp når jeg har vært gravid.
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 5. august 2009 #7 Skrevet 5. august 2009 I innlegget jeg linket til, gjorde du ikke annet enn å konstatere positiv test og at det klaffet på første forsøk. Står ikke noe om svak positiv eller retesting der... Sjekket du ut anonymforumet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå