Gå til innhold

*chiquita*;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

god morgen;-)

kvalmen er tilbake, hvertfall om morgenen;-( og uggen i magen, men heldigvis ikke vondt(trodde det var sykdommen min som ble verre, men er nok bare litt uggen på slutten)

hjelper heldigvis med ferske rundstykker og vann med isbiter;-)

fikk kommentarer i bhg idag om at jeg så fødeklar og oppblåst ut;-/

og føler meg sånn også, men satser på at han holder seg inne i 13 dager til!!

veldig glad jeg slipper å gå på overtid...

hvordan går det med deg da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uggen ja, kjenner det igjen. Jeg blir skikkelig uggen og kvalm hvis jeg ikke får spist frokost kort tid etter jeg har stått opp.

Håper han holder seg inne i 13 dager til ja. Tror jeg fikk høre at jeg så fødeklar ut en mnd før jegefikk bendik, så det er nok noe noen sier for å ha noe å si, mens andre faktisk kan se det på en.

Mange bare ler av meg sår jeg sier jeg har 6uker igjen, selvom jeg er mindre nå enn forrige gang. Så det syns jeg er rart. Og så mange som sier at jeg er vel fornøyd med været i sommer. Jeg syns jo det hadde vært nydelig å kunne badet hver dag og hatt det skikkelig godt og varmt jeg:)

Men ser jo ut som det kan bli litt bedre nå da:)

Var godt at bhg begynte idag, gikk hjem og la meg til å sove, etter jeg hadde levert bendik,. Det var bare helt skjønt! Sov i 2timer:)

Tenker det blir litt shopping på meg i morra:)

Du har vel alt på plass nå tenker jeg?

Skrevet

det meste er på plass.har vasket endel babytøy idag, og det er koselig;-)

folk er rare..magen min har flatet ut endel nå, og ligger omtrent på snittet, men mange syns at magen er KJEMPEstor,og mener det blir en kraftig plugg! vi får se;-)

ikke rart jeg fikk kommentarer idag tidlig i bhg.rakk såvidt å stå opp av senga for å kjøre sambo på jobb(har bare en bil), og tok med tuva(som våknet tidlig uansett) i samme slengen.hovne allergi-øyne, bustete hår og sidrompa joggebukse;-)

Skrevet

Hihi, kjenner meg godt igjen i den stilen ja:)

Men idag var det mannen som kjørte bendik i bhg, deilig å slippe. Har vært på shopping idag,men endte med å kjøpe en svær bærepose på HM til bendik med nytt høst-tøy. Hermine fikk bare en liten sparkebukse,body og flanellsfiller. Brukte det så mye til Bendik,men aller er jo borte nå.

Mamma og jeg skal ta en tur i morra også, for å kjøpe vaskefiller og sengetøy. Det trengs:)

Åssen er formen din idag da?

Skrevet

hei;-)

idag har jeg hatt lite kynnere, og ikke like uggen i magen heldigvis;-)

hadde tuva hjemme, fordi hun virket litt tufs, men der tok jeg feil;-)

energinivået hennes er jo endel høyere enn mitt om dagen, så det blir bhg i morgen;-)

gikk opp for meg at det nærmer seg når jeg brettet sammen nyvasket babytøy idag...

mammaer er fine å ha med på shopping;-) pleier å være billig for meg hvertfall når min mamma er med...

nå skal jeg legge meg, og håpe på en natt med mye søvn, til tross for at det er fullmåne(sover alltid dårlig da..)sigurd har vært litt roligere i magen idag, så det er en stor mulighet for at han tar det igjen når jeg legger meg;-)

godnatt!

Skrevet

Hei!

Da har du vel fått slappet av idag,men Tuva i bhg:) Håper du fikk sove i natt også.

Vi har vært på shopping, og billig ble det:) Og veldig koselig. Mamma er blitt sykemeldt p.g.a pappa, så ho skal være hjemme frem til september. Og bare ta vare på barna sine:) Så det er godt å ha ho rundt seg. (mamma og pappa var skilt,men hadde et utrolig godt forhold)

Jeg gleder meg til å brette babytøyet, men må først male kommoden det skal ligge i. Og mannen min er ganske treg. Vi har en vugge også som skal males først.

Jeg har også hatt lite kynnere, men desto verre i bekkenet idag. Håper det gir seg fort. Skal i bryllup i morra, så det kan bli en laang dag.

Ha en god helg!

Skrevet

hei;-)

sambo er også fryktelig treg, men han malte ferdig rommet til tuva igår;)

jeg har helt siden igår følt det som jeg har skikkelig pms...igår mest på humøret,men våknet idag med menssmerter, veldig oppblåst i kroppen og litt rar form egentlig...hm!

var en tur på shopping med mine foreldre og tuva(sambo jobber), og jeg hadde grusomt nedpress, og magen var steinhard.

mamma er jo overhysterisk, så nå ligger jeg hjemme på sofaen, mens tuva ble med foreldrene mine hjem..passer ikke med fødsel idag, både søsteren min og broren til sambo har bursdag;-)

fint at du får mye tid med mammaen din nå, og hun syns sikkert det er koselig å ha dere rundt seg.

nå skal jeg sove, og satse på at det ikke er noe fødsel på gang..

er litt vanskelig å vite hvordan det begynner, da jeg ble satt igang sist;-/

Skrevet

Hei!

Åssen går det med deg nå?

Idag vasker jeg babytøy, klarer ikke vente på at manne skal male ferdig kommoden, så jeg har ryddet plass i bendiks klesskap:)

Var i bryllup i helga, og igår klarte jeg nesten ikke gå. Værste bekkensmerter jeg noen gang har kjent.

Elllers er jeg veldig trøtt igjen. Og skjønner ikke hvor det blir av den energien alle sier de får på slutten:) Husker venninna mi bakte omtrent hver dag og ryddet og vasket stadig vekk. Huset her ser helt bomba ut:)

Nå skal jeg opp med niste til mannen som har sin første jobbedag etter ferien, blir sikkert ikke ofte jeg kommer til å gjøre det heller kjenner jeg meg selv rett:)

Ha en fin mandag!

Skrevet

hisann;-)

jeg klarer heller nesten ikke å gå, men det er ikke bekkenet, det er fryktelig nedpress;-/

er veldig hoven i kroppen, mye vann...skal til legen igjen imorgen heldigvis;-)

min kjære sambo skrudde opp et nytt garderobeskap i gangen igår, og jeg ga klar beskjed om at jeg ikke orker å rydde i alt som var der før...så nå er han på skolen, og kjøkkenet er fullt av knagger, sko, hyller osv...argh!!!og han skal jobbe etter skolen fram til kl 22;-(

så jeg får vel ta det, hvis ikke blir jeg sprø hver gang jeg går ut på kjøkkenet(og det er ikke sjelden..he he)

god mandag til deg også;-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...