Anonym bruker Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 Det er 3 dager til Ikm i dag, så jeg tok en cb test i morges. til å begynne med var det en svak svak positiv strek (såkalt skyggestrek). Den forsvant derimot etter 2 minutter. og testen viste negativ. Jeg la fra meg testen på vasken, og tenkte ikke noe mer på det. Det er nå et par timer siden, så på testen igjen og nå er streken tilbake mye stekere?! testen viser klart positiv. Jeg leste på bruksanvisningen at man etter 10 minutter skal se vekk fra endringer, MEN kan man få en "falsk" positiv? kan en gaviditets test forandre seg fra negativ til positiv uten at man er gravid?
Anonym bruker Skrevet 5. august 2009 #2 Skrevet 5. august 2009 TYDE.. skal det stå i overskriften.. HI
Anonym bruker Skrevet 5. august 2009 #3 Skrevet 5. august 2009 Ja, det er et valig fenomen at når testen tørker, utkrystalliseres rester over teststreken og gjør at det ser ut som det er en strek der. Det er like fullt en negativ test, desverre. Bruk derfor digitale tester i fortsetningen. Og lykke til med prøvingen!
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 5. august 2009 #4 Skrevet 5. august 2009 http://www.barnimagen.com/forum/thread/140467333
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå