Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 For en svær pakke! hihi Det første samboeren sa når jeg pakket den opp var: Oi, nå sparer vi masse penger på tørkepapir! hehe, han syns at det var mere stas enn å få uroen. Den var veldig fin forresten. Har du fått pengene?
Gjest Skrevet 5. august 2009 #2 Skrevet 5. august 2009 Hahaha,ja tror det er 3-4 ruller med tørkepapir oppi! Måtte ta noe oppi siden eska var så stor,ville ikke den skulle ligge å ramle fra side til side der oppi og gjerne bli ødelagt Ja fikk pengene,takk Likte jenta di den? Den er kjempefin,veldig trist at vi ikke kunne bruke den lengre,men sånn er det nå bare Adrian kan ikke ha noe i eller over senga si nå,da får han ikke sove hehe.
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 5. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2009 ikke verst.. hehe Hun ble skikkelig gira når hun så den og ble sint da hun ikke fikk leke mer med den så hun likte den veldig godt. Har ikke fått hengt den opp enda siden vi ikke er hjemme de neste to ukene. Bare gleder meg til å komme hjem. Vi bruker vanligvis å henge en leke over senga hennes men dette er nok mye bedre. Får håpe det ikke ender opp med at hun blir sint når hun ikke får røre den. Da er det bare å gjemme den til neste baby:)
Gjest Skrevet 5. august 2009 #4 Skrevet 5. august 2009 Hehe,ja sånn er Adrian og,blir sinna om han ikke får røre Brukte den mye til han når han var nyfødt,da satt jeg på det lyset og musikken,og han lå bare å slappa skikkelig av og kikka i taket,var så søtt å se på (mens jeg lå i senga mi ved siden av og prøvde å sove hehe ) Jeg har en til av den der,men den er ikke like fin som den du fikk,lånte den til ei venninne (fikk 2 stk ser du!) så nå har den blitt gul! :S Får vaske den og håpe den blir like fin igjen.
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 5. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. august 2009 de små er så søte:) Litt morsomt at de blir så sinte når de ikke får røre alt som er. Hehe Det er litt kjedelig da. Får krysse fingrene for at du får det vekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå