Stjerna mi<3 Skrevet 5. august 2009 #1 Skrevet 5. august 2009 hei, jeg har egentlig et jobb intervju i dag kl 12, men så har jeg blitt veldig forkjølet.. våknet veldig mange ganger i natt av at jeg kaldsvetter og fryser og sånn, og i dag er jeg veldig hes, burde jeg ringe dit jeg skal på intervju og avlyse det?? tenk om det er svine-influensaen, da begynner jeg å gråte.. orker ikke være syk igjen... og tenk på babyen inne i meg, kan ikke han det noe bra den hell... er 25 uker på vei..
Mamma-til-Sander&Sofie Skrevet 5. august 2009 #2 Skrevet 5. august 2009 Jeg hadde ringt legen min og bedt om en hastetime,forklart hva slags symptomer du har og sånn. Jobbintervjuet hadde jeg nok avlyst. Forklart situsasjonen og heller spurt om intervju over tlf,eller få en ny time uken etter. Hvis du er så sjuk som du sier,så både hører dem det og har sikkert forståelse for det. God bedring og lykke til
Stjerna mi<3 Skrevet 5. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2009 takk, har vært hos legen, han anbefalte meg og holde sengen, så da gjør jeg det, heldigvis er det bare en vanlig forkjølelse, har prøvd og ringe dit jeg skal på intervju men de svarte ikke, så jeg har sendt han en mld.. får håpe de tar kontakt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå