Gå til innhold

er jeg igang nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

våknet rundt halv 5 idag tili med vondt nederst i magen, og tak i korsryggen. Det har holdt på fra alt mellom 3-15 min mellom hver. Kan det være rier?

Jeg har nemmlig aldri hatt vonde kynnere, bare kjent det strammer seg, og magen blir steinhard.

Er 39+3

Er ikke greit å være uviten og førstegangs

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det kanskje kan være rier, selv om jeg også er førstegangs og ikke vet hvordan det skal kjennes. Grunnen er at jeg har hatt masse (inkl. vonde) kynnere, men aldri kjent noe i ryggen som jeg kan kalle for "tak". Det at du også kan ta "tiden" på de, er et godt tegn. Håper for din del at du er i gang! Selv er jeg på overtid og har såååååå lyst på noen slike tegn:-(

Skrevet

hadde det slik for to dager siden, men da ikke så vondt. Så gikk det over etter en liten time. nå har det holdt på i 2 1/2 time. Jeg håper det IKKE gir seg. er jo bare 6 dager til termin.

Skrevet

Ja, kan jo være maserier som jeg hører mange har, men krysser fingrene for deg! Er som du sier ikke lenge til terminen din.

Skrevet

maserier er rier som gir seg igjen??

Skrevet

Ringte føden jeg ;)

Fikk komme på sjekk. Der målte de rier :-D Så sjekka de åpning, hadde 2cm :) Så nå er det ting som skjer sa jordmor hehe. Men det kan hende det gir seg, eller at det øker på. Håper det går rette veg :-D

Skrevet

Åh så spennende! Jeg har selv vært på jordmortime i dag, og hun har ordnet så jeg skal få overtidskontroll på fredag på sykhuset. Så da skjer det muligens noe for min egen del da, men jeg håper såååå at ting skal skje av seg selv, og at jeg ikke blir satt i gang. Kjenner en del ting i magen akkurat np, men tror det er fordi jeg er sulten og må lage meg litt lunsj;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...