Gå til innhold

Blir snart gal.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det er nå blitt tidlig morgen - prøvde å gå å legge meg i halv ett tiden... har siden da vært plaget av halsbrann, lest ferdig en roman (hadde ca 100 s igjen..), vært på do 4 ganger, det kriblet i og under føttene mine så jeg tok et fotbad, tatt minst 7 av quizene til aftenposten... og nå ligger jeg her fremdeles og vrir meg - jeg blir gal, skulle ønske klokken var litt mer for da kunne jeg dratt ut for å gjøre de tingene jeg må i dag.... søvnmønsteret mitt er helt ødelagt, jeg sover best mellom seks om morningen og tolv på dagen + på dagen da selvfølgelig....er det fler som har det slik??? har hatt det slik en stund nå - og jeg syntes det er slitsomt å være våken når andre dødelige er i sving... blir gal.... noen som har noen gode råd??? 9 dg til termin - håper det blir anderledes da...............

Vel, det var litt klaging klaging klaging fra meg......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For min del har det dessverre bare blitt værre jo nærmere termin jeg har kommet/gått på overtid. Selv er jeg 1 uke på overtid og våkner annenhver morgen i 4-tida, og får ikke sove videre. Uggen i kroppen og mange tanker. Denne natten var den "gode", der jeg sover lenge (dvs til ca 7), ettersom jeg var helt kake i går. Men hva skjer da?! Jo, en gærning som går rundt i nabolaget vekker alle med å gå rundt med en motorsag, nettopp kl. 4. Ekkelt og skummelt! Mens mannen min sovnet igjen etter å ha hørt at politiet allerede hadde sendt en bil, blir jeg i hvert fall våken!

Råd ja... skulle gjerne hatt noen selv, så jeg også fikk sove. En avspenningsteknikk er å tenke at hver kroppsdel er tung og fokusere først på tær, legger, ben, og så oppover gjennom hver kroppsdel, helt til man slutt kommer til hodet. Greia er at jeg selv nesten bare får enda mer spader av denne som funker for noen, av nettopp å tenke på hvor tung jeg er og føle at jeg ligger bare enda mer ubekvemt. Sukk sukk. Vi får trøste oss med at vi er flere som sliter med dette og at snart får vi verdens beste gevinst for dette! Hurra:)

Skrevet

Du er ikke alene om d, har hadd dette problemet i en mnds tid og er

i uke 35 no. Men er heldig innimellom at jeg får sovet nesten hele natten,

men er blitt lenger og lenger mellom de no.

Får trøste oss med at vi snart er i mål og at kroppen begynner å

fungere på en normal måte :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...