Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på ul i morgen, jeg mener det... Blir så jævlig forbanna hvis jeg ikke får vite kjønn!!! Håper det ikke er ei surmegge som skal være der... Har så sykt lyst å vite det NÅ!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du dårlige erfaringer fra før, siden du er så sinna?

Skrevet

Det kan jo hende at barnet ligger slik at man faktisk ikke kan se hvilket kjønn det er:)

Skrevet

Skjønner at du har lyst til å vite hvilket kjønn det er på babyen i magen... men er det sååå viktig?? Jeg hadde heller ville vite om alt er ok med barnet. DET synes jeg er viktig. Surmegge eller ikke... :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg trodde alle fikk vite det hvis dem vil.

Hvis ikke bebien ligger til sånn at det ikke går an å se.

Men en annen ting. Jeg syns det er frekt av alle mulige folk å spørre "vet du hva det blir?"

Jeg ble forbanna på ei såkalt venninne fordi hun ble drita sur for at jeg ville ha det for megselv.

Er det meg som overreagerer?

Skrevet

Syns du overreagerte litt der ja. Selv skjønner jeg ikke alt hemmelighetskremmeriet - hva er det godt for?

Skrevet

Noen vil gjerne holde det for seg selv andre vil gjerne fortelle det til all verden. Den jeg synes overreagerte er din "venninne" - hvilken rett har hun til å bli sur fordi du ikke vil fortelle hvilket kjønn barnet blir? Det er da din rett å velge. Og er hun en god venninne så venter hun til du er klar for å fortelle det.

Synes ikke du skal la noen presse deg til å si noe før du selv vil. Det er DIN (og barnefarens) graviditet. Nyt det dere og ikke bry dere om andre som maser!

Skrevet

da jeg var gravid med min første fikk jeg beskjed om at jeg ikke fikk lov til å vite kjønnet, før jeg fikk satt meg i stolen.. SKUFFA!

kommer til å be om på forhånd at h*n ser etter kjønnet, får jeg et nei kommer jeg til å ta det privat istedenfor (eller kanskje i tillegg), selv om det ikke er helt sikkert at jeg får se kjønnet, så er det viktig for meg at det blir prøvd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...