Anonym bruker Skrevet 4. august 2009 #1 Skrevet 4. august 2009 Omtrent rett etter jeg ble gravid så forsvant sexlysten totalt! Jeg har alltid hatt veldig stor lyst fram til da. Det tærer veldig på forholdet. Jeg er 19 uker på vei og i løpet av de 4 siste mnd har vi hatt sex kanskje 5 ganger. Forrige gang ble jeg så sinnsykt forbanna, kun fordi vi hadde sex. Det føltes ut som om han brøt et skjold jeg har bygd rundt meg eller noe sånt.. Høres sikkert utrolig rart ut, men jeg håper noen kan hjelpe...
Anonym bruker Skrevet 5. august 2009 #2 Skrevet 5. august 2009 Har fått inntrykk av at man er enten/eller når man er gravid. I mitt første svangerskap mistet jeg lysten fullstendig, tror jeg kan telle på en hånd de gangene vi hadde sex mens jeg var gravid. Det var sånn at jeg bare HÅPET han ikke ville prøve seg når vi hadde lagt oss, for jeg ville ikke skuffe han med å avvise han IGJEN. Men vi kom oss gjennom det og. Denne gangen er det helt motsatt. Jeg har så mye lyst at jeg holder på å bli sprø, jeg kunne hatt sex flere ganger om dagen og får aldri nok. Denne gangen er det mannen som holder igjen og har mye mindre lyst enn meg. Så nå skjønner jeg hvor frustrerende det er... :s Men det er dessverre sånn det er å være gravid, enten så renner man over av lyst, eller så er bryteren helt skrudd av. Sånn er livet. Har igrunn ikke noen trøstende ord å komme med, bortsett fra at det er helt normalt... Et tips er å bruke glidemiddel de gangen du "lider deg gjennom det", for da slipper det hvertfall å være vondt og ubehagelig i tillegg. Da kommer det sikkert til å gå fort for han særlig siden det er lenge siden han fikk seg noe sist
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå