Gå til innhold

Dere som har hatt to eller flere ks her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt ett ks. Komplikasjonsfritt og alt gikk veldig bra!! Nå skal jeg ha mitt andre. Har jo hørt at koplikasjonsfaren øker litt når man har hatt ks fra før. Så derfor lurer jeg på:

Gikk selve operasjonen like fint?

Hadde dere mer smerte enn første gangen?

Brukte dere lenger tid på å bli bra igjen?

Ble arret veldig mye styggere?

Takk hvis dere gidder å svarer:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt to keisersnitt; det første var et hastesnitt, mens det andre var planlagt.

- Selve operasjonen gikk veldig bra :)

- Var myyye mindre vondt rett etterpå - var oppe og dusjet alene samme dag, og klarte helt fint å ta meg av babyen selv på barsel.

- Kortere tid på å komme i form igjen.

-Arret så akkurat likt ut som forrige gang - de snittet jo på samme sted :) (Og det var fra før av pent sydd...)

Skrevet

Hadde absolutt ingen komplikasjoner eller noe hverken første eller andre gangen.

Tok meg litt lengre tid før jeg kunne gå andre gangen men det var blodtrykket som tok lengre å komme tilbake i normalen og hadde ikke med ks å gjøre. (jeg hadde svangersakpsforgiftning før fødsel.)

Arret er litt mer synlig og styggere nå, men ikke styggt eller så man legger så merke til det. Men det ble så pent etter første gang at selv legen påpekte at det knapt syntes.

Jeg ble stiftet første gang og sydd andre gang karnsje det som gjorde forskjellen, vet ikke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...