Ronja&Odin Skrevet 4. august 2009 #1 Skrevet 4. august 2009 hun har gjort det en stund nå... virker ikke som hun har vont, men er veldig påstålig når vi spør om hun har det osv... hun er 1,5 år kan det være noe i det, sånn at vi bør reise til legen? eller er det bare vanlig...? =\ er ikke bare i dag... men hun sier det ofte...
børdi Skrevet 4. august 2009 #2 Skrevet 4. august 2009 så dra til legen da vel. vi er ikke leger her inne.
Ranveig R Skrevet 4. august 2009 #3 Skrevet 4. august 2009 Hadde ho hatt vondt hadde du truleg merka det på almenntilstanden; sutring, skriking, dårleg matlyst, dårleg søvn, osv. Jenta vår på 21 mnd hugsar godt at ho f.eks. klemstra fingeren sin for leeenge sidan, strekker stadig vekk fingeren fram og vil at eg skal blåse på. Kan det vere noko liknande med jenta di? Men for all del - er du bekymra så tar du kontakt med lege.
Ronja&Odin Skrevet 4. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. august 2009 å nei tuller du... spar meg for spydige komentarer...
Ronja&Odin Skrevet 4. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. august 2009 ja, har tenkt det er det hun gjør... for hun gir seg hvis jeg blåser der:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå