Gå til innhold

Treff på Jonas B. 12.aug


Mamma til Mathias&Amilia

Anbefalte innlegg

Jeg skjønte det slik at det var flere som kunne bli med på treff den 12,så jeg satte det opp,jeg. Håper det er mange som kommer. Jeg kan ringe å reservere bord,men det hadde vært fint å vite sånn ca hvor mange vi blir. Kan dere som vil evt bare skrive det under dette innelgget?

Klemmer fra Mari. :)

Ser frem til treff nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også med..hehe.. :P

Jeg ville egentlig bare informere at jeg er 26+4 i dag. :)

Håper flere slenger seg med.

Klemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan husker dere egentlig hvor langt dere er ? Er imponert, jeg har mer enn nok med å henge med i hverdagen jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe..jeg er så utålmodig denne gangen,så grunnen til at jeg husker hvilken uke godt er fordi jeg ivrig teller ned til termin! :)

Håper bare nå at fødselen ikke tar like lang tid som med forrige mann(29t 59min!!!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kira06

Jeg har veldig lyst til å bli med, men tør ikke si noe sikkert. Må se an dagsformen, ettersom jeg bare har 45 dager igjen til termin.

( Og som dere ser på klokkeslettet på denne meldingen, så er det ikke alle netter som er like gode... hehe! Krampe i leggene, vann i føttene, sure oppstøt og en baby som sparker. Da er det ikke lett å få noe søvn*s*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reserverer bord i mitt eget navn-Mari. I tillegg tenker jeg å komme litt før,så dere vil nok se meg klart og tydelig! ;) Magen synes ganske bar på meg nå. Klarer liksom ikke å skjule at jeg er gravid-ikke det at jeg har noen tanker om å gjøre det heller! :)

Vi sees på onsdag,jenter.

Klemmer fra Mari.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synd jeg ikke så at det skulle være treff før i nå, jeg kunne veldig gjerne tenkt med å vært med. Håper det blir satt opp ett nytt treff snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

....jeg kune også veldig gjerne være med. Ble det gjort om fra 13. til 12.?? skal ha personalmøte på jobben denne kvelden så passer dårlig. Det var synd...men håper det blir flere treff. Det er vel flere som ikke har vært på noen møter før?.....kommer vel her om det blir flere treffe.

18 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...