bebis *aug09*juni12* Skrevet 4. august 2009 #1 Skrevet 4. august 2009 Sambo her har mest sannsynlig fått influensa så ringte legevakta for å høre hvade anbefalte.. De sa jeg burde bo hos noen andre mens det hele stod på.. Noen andre som har fått dette rådet, og hva gjør dere for dere selv og bebisen?
Maya06 & Leah 07.08.09 Skrevet 4. august 2009 #2 Skrevet 4. august 2009 Hvis samboeren din har fått influensa og dere harv ært oppå hverandre de siste par dagene, er du nok mest sannsynlig smittet allerede? Tar noen dager før man merker sånt.. Hadde samboeren min fått influensa, hadde jeg bare holdt meg mest mulig unna og holdt god hygiene rundt meg, men ville nok ikke "rømt"
bebis *aug09*juni12* Skrevet 4. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2009 jeg også trodde lissom at løpet var kjørt da men... hu på legevakta påstod ikke det.. ringer legen i morra og hører tror jeg..
FlightlessBird Skrevet 4. august 2009 #4 Skrevet 4. august 2009 Kan jo ikke skade å rømme huset en liten periode. Kanskje slipper du det? Hadde jo ikke vært så dumt iom du er gravid og har litt større risiko enn andre...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå