Gå til innhold

Snart er hverdagen her igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg må si at det skal bli litt godt. Nå har vi hatt 7 uker ferie sammen, men på mandag starter mannen på jobb og eldstejenta i bhg igjen. Vi har hatt en flott ferie og kost oss masse sammen, men jeg synes i grunn at det er godt med disse hverdagene også :)

Hva synes dere? Er dere klare for jobb/bhg/skole eller skulle dere ønske at ferien varte litt lenger?:)

(Kan jo legge til at jeg er i permisjon, så jeg har vel egentlig ikke så mye jeg skulle sagt...:P)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitter nå og planlegger litt for neste skoleår som starter om to uker, føler meg akkurat nå veldig klar for å starte på an igjen med rutiner, jobb og det "vanlige", men vet at når det nærmer seg (om en ukes tid) så er jeg ikke klar likevel og skulle ønske ferien var enda lenger og jeg kunne være enda lenger hjemme med ungene (fysj for en lang setning).

Tror ungene syns det blir kjekt å leke med de andre i barnehagen, men de koser seg hjemme enda.

Skrevet

Jeg får ikke bestemt meg for om det er bra eller ikke, men ferien er over og det er ingenting å få gjort med det. Er godt med hverdag også!

Skrevet

Jeg synes det er bra jeg at det snart blir hverdag igjen, vi trenger ikke noe mere ferie iværtall. Nå har jeg og ungene kjeda oss i snart 2 uker allerede, det er jo ikke så mye å ta seg til når det bare plaskregner og er 15 grader ute. Så nå ser vi fram til at skolen skal begynne igjen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...