Gjest Skrevet 4. august 2009 #1 Skrevet 4. august 2009 Og i så falll hvor ??? Tenker på en sånn rund sak som det akkurat er plass til et eple oppi. Greit å beskytte frrukten i bhg sekken - og vanlige bokser er så svære.
Hikken Skrevet 4. august 2009 #2 Skrevet 4. august 2009 Finnes løk-bokser i hvertfall som er som du beskriver ) Formet som en løk riktignok, så ser kanskje ikke så innbydende ut ;o)
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 4. august 2009 #3 Skrevet 4. august 2009 er ikke direkte en eplematboks, men vi har kjøpt fruktbokser på kiwi og rema 1000, Bend it sine Koster 15 kr, og så er det en gaffel fast i lokket. Jeg bruker den til å ta jordbær med på jobb jeg
Gjest Skrevet 4. august 2009 #5 Skrevet 4. august 2009 Ja de har jeg sett - men det er ikke plass til et helt eple der... Har mailet Bama også, forressten.
♥ Celines mamma ♥ Skrevet 4. august 2009 #6 Skrevet 4. august 2009 Jeg har et par som er tupperware sine iallefall....
ifie Skrevet 4. august 2009 #7 Skrevet 4. august 2009 Ja, det har jeg sett ungene på skolen bruker til eple eller appelsin! Aner ikke hvor de har fått tak i de, da... men de finnes!
ipeggy Skrevet 4. august 2009 #8 Skrevet 4. august 2009 Du kan jo evt dele eplet i to og ta plastfolie rundt slik at det ikke blir brunt? Ellers så synes jeg også fruktboksene fra Bendit ser bra ut! Skal ha meg en slik selv når jeg begynner i jobb igjen.
agent007 Skrevet 4. august 2009 #9 Skrevet 4. august 2009 Bendit sine fruktbokser er geniale.. Ungene spiser jo mer frukt når den er oppdelt og eplene holder seg helt ferske og blir ikke brune )
Shabby Cheap Chic Skrevet 4. august 2009 #10 Skrevet 4. august 2009 Til hele epler? Ja tupperware har hatt i alle fall...
Gjest Skrevet 4. august 2009 #11 Skrevet 4. august 2009 Ja, men de skal ha med hel frukt i bhg - og den blir delt opp der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå