Gå til innhold

herlig du.................. :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er alene med to små, litt over året og litt over 2 år så de er tette.

Har vært alene med de en stund og trives med det, kommer godt overens med barnefar så ingen problemer der vi hadde et godt brudd og ingen har funnet noen ny ennå.

Han ser barna ca. en uke om gangen når han ser de og bor da her (jada nav vet om det.) Dette er fordi han ikke er norsk og bor i hjemlandet sitt, så er ikke enkelt å få det til.

Når han var her sist for noen uker siden hadde jeg ikke hatt sex siden en god stund før bruddet vårt og har av en eller annen grunn hatt lyst på sex omtrent hele tiden i flere mnd.

Så vi endte jo opp med å ha sex. pratet om det først og jeg var veldig klar på at det bare er sex, så sånn sett er det greit.

Men nå sitter eg her da og skulle hatt mensen for 3 dager siden.

Hvor typisk hadde det ikke vært om jeg er gravid nå. Ting gikk litt fort i svingene der et par kvelder og vi var jo ikke helt forsiktig med prevansjonen så har bare meg selv å skylde på selvfølgelig.

Jeg krysser fingra for at jeg bare er litt sen denne mnd og venter et par dager til før jeg løper å kjøper test. Men blir jo at man tenker hva hvis.......

Alene, gravid og to små og jeg som har hatt sterk bekkenløsning og trengt krykker i begge svangerskap.

Og absolutt ingen familie eller venner som kan stille opp pga avstand. Ja det vil i så fall bli et veldig spennende år for å si det sånn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, hold oss oppdatert da! Lykke til hva nå enn resultatet blir:)

Skrevet

På den positive siden er det hvertfall samme mann som er far til barna om så skal være ;-)

Men skjønner det må være et sjokk å sitte der og vente på mensen :-/ Lykke til!

Skrevet

skulle du være gravid så ta en prat med helsesøster?

hun kan hjelpe deg om du har behov for avlastning o.l (hun hjelper deg å komme i kontakt med de rette instansene..)

lykke til!:)

var alene jeg å med 5. der de 3 yngste var 3 år, 16 mnd + nyfødt baby

Skrevet

Aldri har jeg vært så glad for å vokne med kramper i magen hehe. (sliter med mye smerter de første dagene av mensen.)

Heldigvis bare to barn på meg en stund til da ja.

Men er jo typisk mensen skal være sen og skremme en sånn den ene mnd det faktisk er mulighet for å være gravid, men ellers komme pent og pntelig på dagen..

Hehe.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...