Gå til innhold

Skal jeg si fra om dette til min venninne?.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da hun hadde baby måtte jeg si at "bilstolen deres er montert feil...."

Nå ser jeg at BeSafe stolen deres er montert litt feil i forhold til det som er rett. Dette er i tillegg den stolen som det har vært en del om i media at er viktig men ikke alltid lett å montere rett... Føler jeg burde si det, men ikke kjekt å liksom være "eksperten" på bilstoler. Men har satt oss inn i dette, så jeg vet vi har rett.

Tenk om det skjer en ulykke og jeg ikke sa noe....

Hva gjør jeg? Si fra? Igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde sagt det jeg. en venninne tåler nok det.

Skrevet

Jeg hadde helt klart sagt i fra!!! Mye viktigere at ungen sitter trygt i bilen enn at hun evt blir litt fornærmet...

Hadde det vært meg, så hadde jeg bare blitt glad over å fått vite det,så jeg hadde visst at barnet mitt var ordentlig sikra.

Du kan jo begynne litt forsiktig med å si " sorry....virkelig ikke meningen å prike på....bla bla bla..."?

Lykke til!!! :-) Håper du sier i fra jeg da:-)

Skrevet

Ville sagt i frå. Men kanskje gått litt forsiktig fram, er jo ikkje alle som er glad i å bli "retta på".

Du kan jo seie noke sånn som " oj! skal den stroppa gå der? Trudde den skulle gå "der" eg...?"

(med ein litt overaska og usikker tone. Om ho så forklarar deg at nei, den skal vere sånn som ho har montert den, så kan du berre fortelle nestegang du snakkar med ho at du skjekka det i bruksanvisninga, og der var det sånn som du trudde.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...