♥ DAME Skrevet 4. august 2009 #1 Skrevet 4. august 2009 Bestilte en stol derfra. Mailet noen ganger med henne om hva slags motiv jeg skal ha og grunnfargen på stolen. Betalte henne på forskudd. Nå har jeg sendt henne 2 mailer og lurer på hvordan det går, for hun sa jeg skulle få den før snuppa blir døpt på søndag. Men har ikke hørt ett kvekk. Redd jeg er blitt lurt
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 4. august 2009 #2 Skrevet 4. august 2009 Det er en seriøs nettbutikk ja, men jeg har hørt om flere som har opplevd det samme som deg. Dersom du søker i "Alle forum" oppe til venstre her, på "Malurten", så vil jeg tro du får opp mange slike historier...
♥ DAME Skrevet 4. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2009 Fikk ikke opp noe der jeg Tror du jeg har blitt lurt da??
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 4. august 2009 #4 Skrevet 4. august 2009 nei, jeg tror nok at du får stolen, men det er ikke godt å si når..
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 4. august 2009 #7 Skrevet 4. august 2009 Jeg har god erfaring med firmaet, mener å huske at jeg betalte postoppkrav da.
Strawberrywine Skrevet 4. august 2009 #8 Skrevet 4. august 2009 jeg er i samme sko som deg.. har vært i kontakt med henne, forklart hvilket motiv og hun noterte seg det.skal ha 2 klar til søndag da er det sikkert mye jobb og lite tid til administrative oppgaver kan jeg tenke meg:P
fjollefrua Skrevet 4. august 2009 #9 Skrevet 4. august 2009 hun har visst hatt mye problemer siden jul... være seg med privatlivet... Sønnen min skulle få en stol til jul. Den ble bestilt i begynnelsen av november. Han fikk den i slutten av april....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå