Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så du skrev om akupunktur for å få melk, lyst ti å fortelle en linje eller to mer?

Jeg fikk aldri melk da jeg fikk frøkna, og hvis jeg får en nummer to er jeg livredd for at det skal gå likedan. Når fikk du det? Og hvor fort virket det og hvor effektivt var det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk det faktisk 3 dagen på barsel, hadde ikke fått melk til da..skulle hjem samme dagen. De satte noen nåler rundt på brystkassa mi, så skulle jeg ligge og slappe godt av i ca 40 minutter, var veldig viktig at jeg pusta rolig og klarte å slappe godt av..Fikk så og si umiddelbar effekt. Dette skjedde på formiddagen og på ettrmiddagen begynte melka å piple.. : ) helt fantastisk : )

Anbefaler det på det varmeste. Prøvde akupunktur under fødselen som smertestilende, men det følte jeg hadd 0 effekt, så jeg var jo litt skeptisk til om det ville funke md melka da... men det gjorde det.

Lykke til : )

Skrevet

Jøss, det høres jo flott ut! Jeg ble sendt hjem 4. dagen med beskjed om å amme/pumpe hver 2.-3. time døgnet rundt jeg :-S

Men da vet jeg det! Tusen takk :o)

Skrevet

Men en ting bør dere være klare over...selv om den behandlingen funket bra på Neffi..så er det ikke sikkert den gjør det på deg Helene.

Akkurat som at akupunktur ang smertelindring ikke funket på Neffi,så kan det hende at den hadde gjort det hos deg.

Bare så dere er klar over det....alle tar imot behandlinger forskjellig....sier ikke at det ikke vil funke på deg også Helene,for det kan det jo gjøre...men vil bare dere skal være klar over det :-)

Lykke til uansett....og håper det vil funke....akupunktur kan funke for så masse...:om det den personen som tar det er mottakelig for det,det samme gjelder også soneterapi..:-)

Skrevet

Klar over det, men klamrer meg til håpet ;o)

For alt jeg vet kan ammingen gå som en drøm neste gang, selv uten akupunktur! Var bare så innmari vondt å måtte gi opp etter å ha prøvd "alt", neste gang skal jeg ikke holde på like lenge, men er greit å ha prøvd noen alternativer før man kaster inn håndkledet :o)

Skrevet

Selvfølgelig ...det forstår jeg jo.Er veldig godt å vite om alternativer som har funket for andre som man kan prøve iallefall om ikke alt går som det skal.

Kan godt forstå at du vil prøve det....men da vet du iallefall at det kan være opp og ned.

Håper jo du slipper og at det funker av seg selv.....og hvis det skulle gå galt at det da vil funke til akupunktur.

Sverger til dette selv....så jeg forstår kjempegodt.

Men om du vil....så kan du jo lete opp noen som driver med noen som heter aku 2000 også...det er en litt annen metode enn vanlig aku.

Jeg fikk bedre resultater med den når jeg hadde problemer med en skulder en gang...vanlig aku funket ikke men det gjorde aku 2000.

Er akupunktur det også,men de bruker mer fingre og noen gang tær og setter det liksom i leddene og har sinnsyke resultater på veldig mye.

Lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...