Gjest Skrevet 4. august 2009 #1 Skrevet 4. august 2009 har ei i familien som har barn på ca samme alder som våre og de leker godt sammen. Pleier å møtes sånn at barna får leke,og vi drikke kaffe. koslig:) Det som irriterer meg er at hun ber seg selv hit hver gang, når jeg ber er det jo en selvfølge at vi skal være her....men det er det visst når hun ber også. Fikk meld nå om vi ville ta en kopp kaffe sammen med de i morgen,jeg svarte at jada detvil vil da kommer standard spm fra henne: når passer det at vi kommer? Spiller ingen rolle altså,men syns det er litt småfrekt,og kjenner det irriterer meg litt.
PopUp Skrevet 4. august 2009 #2 Skrevet 4. august 2009 Da skulle du skrevet i første mld "ja, det vil vi. Når passer det at vi kommer?" Eller "ja, det vil vi, skal vi møtes kl xx på xxx?" Hehe ;o)
Gjest Skrevet 4. august 2009 #4 Skrevet 4. august 2009 Hehe ja satt akkurat og la slagplan at neste gang skal jeg være føre var
Gjest Skrevet 4. august 2009 #5 Skrevet 4. august 2009 Ville svart: "det passer ikke å ha det her, så vi kommer til dere denne gangen" Passer det om vi kommer kl. xx ? ... og ett tidspunkt som hadde passet meg / dere perfekt !
Gjest Skrevet 4. august 2009 #6 Skrevet 4. august 2009 Vi skal til de i morgen,for det passet ikke at de kom hit hilsen lillemor og vesla-mamman. Hun ble litt snurt,men pytt pytt Takk for innspill damer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå