Gå til innhold

billig testene... svak svak strek... gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ja som sagt.. har tatt en billig test nå å det viste en skikkelig svak strek.. bare såvidt man kunne se streken så jeg er skikkelig spent på om jeg er gravid.. har en fra før på 14 mnd å vi driver å prøver på nr 2 nå:) er i første pp så tenker at det nestn ikke går ann å ha så grise flaks å være gravid så fort.. er forrestn 4 dager til ikm!! vet jo egentlig at man skal vente til ikm.. men klarte ikke å vente lengre.. jada.. har dårlig tålmodighet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg tok en test på onsdag og den viste også en tynn tynn strek, så vidt det gikk ann å se. men det var 2 dager etter ikm. skal prøve å ta en idag og en imorgen. da er det jo nesten 1 uke over ikm. hva sier dere?

Skrevet

Tatt en i dag? Hvordan gikk det?

Skrevet

Jeg tok to tester med 14 dagers mellomrom og kunne bare såvidt se antydning til blå strek på begge to. Jeg var gravid :)

Skrevet

jeg svarte under hovedinnlegger. jeg tok en ny på fredag men den viste ikke noe antydning til gravid. og da brukte jeg clearblue sin. sist gang brukte jeg en Aco-merke. Skal ta en ny imorgen for da er det 1 uker siden jeg skulle hatt mens.

Skrevet

en strek ER en strek jenter :D

uansett hvor svak den er ;)

Skrevet

Hei HI her.. jeg var ikke gravid:( var desverre en skyggestrek jeg sikkert skimtet.. hadde søkt på nettet å fant ut om skyggestreken.. så sånn er det.. bedre lykke denne mnd:) hvordan gikk det med deg?:)

Skrevet

til HI ha menes med skyggestreken da?

jeg er 2 uker etter ikm. og jeg merker at puppene er ømme. men jeg fikk på torsdag en svak svak svak strek på en test men tørr i ikke ha noen forhåpninger. skal kjøpe en ny test igjen. har du fått mensen igjen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...