Gjest Tale30 Skrevet 4. august 2009 #1 Skrevet 4. august 2009 Var på Babyshop i dag med min stolte mor (mormor). Vi kom over en sånn slags bil som jenta kunne sitte i med et bord foran seg. Enten kan man ha maten der, eller så kan man feste en sånn musikkstasjon hvor jenta kan trykke på knapper som utløser alle mulige slags lyder og lys. Vi kjøpte den vi, eller det vil si jentas mormor kjøpte den (eneste barnebarn, allerede på god vei til å bli bortskjemt som 7,5 mnd gammel) Men så forstår jeg jo da når jeg kommer hjem at dette faktisk er en av disse forhatte gåstolene (baby walker, den satt langt inne). Uansett, noen med erfaring? Jenta elsker den i alle fall. Det kan jo ikke være problematisk å underholde henne i små perider i denne?
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 5. august 2009 #3 Skrevet 5. august 2009 jenten min elsket den fra ca 8 maaneder til rundt 10-11.. saa ikke den lengste stunden akkurat. MEn den var knall aa ha og hun stoerkoste seg i den. De er ikke farlig.
Gjest Tale30 Skrevet 5. august 2009 #4 Skrevet 5. august 2009 Hun har nettopp hatt en liten seanse i den nå. Så bare at hun lyste opp når hun kom inn på stuen og så stolen. Hun blir helt vill og hamrer løs på knappene med verste konsentrasjons-munnen (hun får sånn snurpemunn når hun utforsker ting, hehe) 4-5 mnd er jo en stund i alle fall. Den var ikke så veldig dyr da.. kostet 890,-. Stemoren min kommer på lørdag, og hun er fysiotrerapeut så jeg kan jo få noen råd av henne. Vanligvis tilbakeviser hun de verste hysteriske advarslene mot babybjørn, vippestol osv. Hun mener at alt med måte er ok.
Gjest Lykkeliten2 Skrevet 5. august 2009 #5 Skrevet 5. august 2009 ja. alt med måte . Er enig i det :-) Saa fint at hun koser seg!
Anonym bruker Skrevet 5. august 2009 #6 Skrevet 5. august 2009 Når jeg la inn et innlegg om gåstol for et par uker siden så ble det jo så mange negative tilbakemeldinger. Om jeg var helt idiot osv var det de fleste mente. Ingen av dem skulle noengang putte sitt barn i en gåstol. Så siden du er godt likt her inne vil vel de fleste svare deg hyggelig at du kan bruke den med måte osv. Men ta å les tråden min, der var dem ikke fullt så hyggelig.
Gjest Tale30 Skrevet 5. august 2009 #7 Skrevet 5. august 2009 Jeg vet vel ikke om jeg er så godt likt her inne, et om flere som irriterer seg over meg av forskjellige grunner. Jeg har vel bare vært aktiv i svangerskapet (mindre nå som jeg har fullt opp med jenta når hun ikke sover) Jeg tror faktisk jeg skrev inn et svar på din tråd, men den stoppet liksom opp, så jeg laget min egen. Var det du som hadde innlegget om spedbarn og gåstol? Jeg tror det folk reagerte på var "spedbarn". Jenta mi er 7,5 mnd, og da er hun i målgruppen for slike stoler. Spedbarn forbinder man velmed de helt små babyene, og de er ikke sterke nok i muskulaturen til å sitte i slike stoler. Uansett er det fryktelig dumt at man får så mange negative svar når man forsøker å stille et spørsmål.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå