nynne78 Skrevet 4. august 2009 #1 Skrevet 4. august 2009 Leste her på bam at det skal foretas en ul på denne kontrollen. Det tror jeg ikke de har utstyr til der jeg skal i morgen... Hva er vanelig og hva annet bør jeg spørre om?
Fallerifallera Skrevet 4. august 2009 #2 Skrevet 4. august 2009 Jeg så også det! Jeg skal ikke ha noen ultralyd (og heller ingen flere kontroller - har bare fått dato for evt igangsetting på dag 12 om nødvendig), og jeg er 5 dager over i dag. Jordmora på sykehuset mente ul så sent i svangerskapet bare ville skremme, enda symfysemålet mitt er nokså høyt....
nynne78 Skrevet 5. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 5. august 2009 Var på kontroll nå og det er ikke vanlig. He he, skremme babyen eller deg pga størrelse? "Skal den der ut av meg ?!!" Jeg fikk time på Ullevål 13. august, noe som er utrolig lenge til. Men skal også tilbake til legen i morgen for å sjekke blodtrykket på nytt. Det er nesten sånn at jeg håper på enda høyere blodtrykk og hasteinnleggelse på sykehuset..
Fallerifallera Skrevet 5. august 2009 #4 Skrevet 5. august 2009 Det var vel helst meg ja... Som hun sa, noen føder barn på godt over 4 kilo uten problem, andre sliter på 3500. Det beste er å starte naturlig og så heller ta evt problemer underveis, mente hun da... Tror egentlig ikke de hadde klart å skremme meg, med mindre ungen var gigantisk, for det skal endel til å slå hodestørrelsen på førstemann og det er jo noe av det som har mest og si vel?...
nynne78 Skrevet 5. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. august 2009 Lykke til uansett. Håper vi aldri kommer på den sykehuskontrollen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå