Venter09<3med ny spire Skrevet 4. august 2009 #1 Skrevet 4. august 2009 Er kvalm, uggen, vondt i hodet, svimel, hva skal jeg gjøre vil helst ikke ringe sykehuset heller er i min uke 37 men sykehuset sin i uke 36... noen som vet?
Gjest Skrevet 4. august 2009 #2 Skrevet 4. august 2009 Kjeks hjelper mot kvalme, gjør det ikke?? Mot svimmelhet er det vel jern (brokkoli, leverpostei, brunost etc.) som hjelper?? De andre tingene vet jeg ikke hva du kan gjøre med..
Venter09<3med ny spire Skrevet 4. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2009 hadde det bare hjelpt så... har spist kjeks med brunost på idag, brød med leverpostei og alt.. hadde bare håpet det gikk over snart eller at det endte opp med fødsel
Gjest Skrevet 4. august 2009 #4 Skrevet 4. august 2009 Huff sann. Jeg hadde ringt sykehuset jeg da dersom ingen av disse tingene hjelper.. Personalet på sykehuset er til for å hjelpe.
Nordland&hikketrollet=) Skrevet 4. august 2009 #5 Skrevet 4. august 2009 Det er ikke svangerskapsforgiftning? Det er vell disse symtomene man får etter det jeg har lest. Ville ringt sykehuset viss jeg var deg, bare for å va på den sikkre siden
Venter09<3med ny spire Skrevet 4. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 4. august 2009 vet ikke hva det kan være jeg. ikke noe morro. ringt føden de ba meg bare og legge meg til og sove og se åssen jeg var i formen i morgen tidlig... gud så koselige de er på føden...
nesten30 Skrevet 4. august 2009 #7 Skrevet 4. august 2009 du har ikkje vært i kontakt med fastlegen din og fått tatt et blodtrykk og levert en urinprøve då? Kan være lurt å ta en urinprøve i morgen tildlig just in case;) Forresten er det ikke jern i brunost lenger....de tok det bort for mange år siden. Derimot er der mye sukker i brunost. Prøv å spise lite, men hyppig. Ristet brød kan hjelpe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå