Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 4. august 2009 #1 Skrevet 4. august 2009 Ammer og det er jo eneste p pille enn kan bruke. Men,sliter litt med urenhud fra før av,så litt engstelig for at jeg får huden full. Har brukt Diane tidligere. Ellers noen erfaringer der ute>?
Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 4. august 2009 #2 Skrevet 4. august 2009 Nei, men jeg fikk mere barn;-) Det ga ingen utslag på huden min i hvert fall, men jeg gikk bare på det i tre-fire mnd..
Michka Skrevet 4. august 2009 #3 Skrevet 4. august 2009 Jeg fikk det.. Har litt uren hud i utgangspunktet, men det ble værre når jeg gikk på Cerazette... Sluttet så snart jeg var ferdig å amme og ble bedre igjen..
hettinettifletti Skrevet 4. august 2009 #4 Skrevet 4. august 2009 både før jeg ble gravid og et godt stykke ut i svangerskapet har jeg vært plaget av en del småkviser, men etter at jeg har født har jeg ikke hatt en eneste en, fullammer og bruker cerazette... ( 6 mnd siden fødsel)
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 4. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. august 2009 Jeg var veldig fin når jeg gikk på Diane. Men,i første del av sv var jeg veldig plaget av kviser. Ble bra i midtre del,og litt verre igjen mot slutten. Nå 7 uker etter fødselen har jeg litt små kviser her og der. Vil egentlig ikke ha flere,så usikker på om jeg skal begynne eller ikke.
mamarama og lille banan Skrevet 4. august 2009 #6 Skrevet 4. august 2009 Jeg ble en del plaget av kviser under svangerskapet, både i ansiktet (vært noe plaget før) og på rygg og skuldre. etter jeg fødte ble det gradvis borte, ble ikke verre av Cerazette.
Thea Marie* med 2 småtroll * Skrevet 4. august 2009 #7 Skrevet 4. august 2009 Jeg fikk det! Så ikke ut, så sluttet på de ganske fort..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå