Gå til innhold

Stikking i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så mye stikking i magen for tiden. Flere som opplever det? Er i uke 18. Kan ikke huske at jeg hadde det sånn sist. Det starter liksom nedest i magen der livmora er, og skyter som en pil oppover. Er ikke sånn supervondt, men ganske ubehagelig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn som får deg til å krøke sammen, og da blir det bedre? Da høres det ut som leddbåndene til livmora. Det er veldig vanlig. Har en del av det jeg og, spes når man reiser seg litt raskt f.eks. På hver side. Og ja, det kan på en måte kjennes ut som det er litt pil oppover.

Har også kjent "enslige" stikk rundt navlen og inn. Sist gang. Da var jeg rundt 16 uker. Det gikk bare over og var ikke noe spesiellt tror jeg. Hørte om flere som hadde kjent det samme.

Også fikk jeg også noen voldsomme stikk midt på magen - akkurat som flere nåler, eller en hel nålepute som ble stukket rett innover. Det var ordentlig ubehagelig og jeg ble nesten litt redd. Det var i forb. med at jeg skulle rygge bilen og snudde meg mens jeg samtidig var ganske stressa. Men det varte resten av dagen hvis jeg bevegde meg litt..

Dagen etter ble jeg lagt inn med alvorlig svangerskapsforgiftning, og jeg har lurt på om det hadde noe med hverandre å gjøre, men har aldri hørt om det så tror nok det var ganske tilfeldig!!

Men det siste der var absolutt ikke slik du beskriver altså! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...