Gå til innhold

hva ville dere brukt??


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har kjøpt markeringspenn til og bruke på klær i dag, for tenkte den er jo billig og jeg han skrive med den på alt...

 

men så ser jeg slike merkelapper da... hva LØNNER seg og bruke? hva er best liksom? :P

 

bukker og takker for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har alltid brukt merkelapper, og vi går i gang med det 4. året i bhg nå.

Skrevet

Jeg har kjøpt merkelapper til å bruke på klærne her:)

Skrevet

Jeg bruker de som kan strykes på klærne, og synes de er superkjekke!

Holder i vask gjør de også.

Stryker de på alt, t.o.m sko :-)

 

Du finner de og flere alternativer på www.merkmester.no

Skrevet

Du sparer både tid og penger ved å bruke merkepenn på det meste av klær. Bodyer, bukser ol som ikke blir tatt av utenfor avdelingen trenger du kun å merke med forbokstaver og da er det helt greit å bruke merkepenn.

 

Til litt dyrere ytterklær ol, har vi brukt merkelapper. Jeg hater å stryke og stryker ikke mer enn jeg må, så jeg har brukt klistrelapper til mye klær også og det fungerer på ting som utedress, regntøy ol som ikke vaskes så ofte. Til hjemmestrikket ulltøy og andre ting hvor verken merkepenn eller klistrelapper fungerer, så har jeg sydd på stofflapper jeg har kjøpt på www.sabo.no.

Skrevet

det syntes jeg hørtes ut som en god idee :P

det er jo som regel sånn greie man skal skrive navn osv inni mye klær, og er jo bare og passe på og fylle i igjen hvis det blir borte:p

 

smarte greier,,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...