Ronja&Odin Skrevet 4. august 2009 #1 Skrevet 4. august 2009 jeg har kjøpt markeringspenn til og bruke på klær i dag, for tenkte den er jo billig og jeg han skrive med den på alt... men så ser jeg slike merkelapper da... hva LØNNER seg og bruke? hva er best liksom? bukker og takker for svar
Gulosten™ Skrevet 4. august 2009 #2 Skrevet 4. august 2009 Har alltid brukt merkelapper, og vi går i gang med det 4. året i bhg nå.
...♥... Skrevet 4. august 2009 #3 Skrevet 4. august 2009 Jeg har kjøpt merkelapper til å bruke på klærne her:)
Motormamma Skrevet 4. august 2009 #4 Skrevet 4. august 2009 Jeg bruker de som kan strykes på klærne, og synes de er superkjekke! Holder i vask gjør de også. Stryker de på alt, t.o.m sko :-) Du finner de og flere alternativer på www.merkmester.no
mamman til to gutter Skrevet 4. august 2009 #5 Skrevet 4. august 2009 Du sparer både tid og penger ved å bruke merkepenn på det meste av klær. Bodyer, bukser ol som ikke blir tatt av utenfor avdelingen trenger du kun å merke med forbokstaver og da er det helt greit å bruke merkepenn. Til litt dyrere ytterklær ol, har vi brukt merkelapper. Jeg hater å stryke og stryker ikke mer enn jeg må, så jeg har brukt klistrelapper til mye klær også og det fungerer på ting som utedress, regntøy ol som ikke vaskes så ofte. Til hjemmestrikket ulltøy og andre ting hvor verken merkepenn eller klistrelapper fungerer, så har jeg sydd på stofflapper jeg har kjøpt på www.sabo.no.
Ronja&Odin Skrevet 4. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 4. august 2009 det syntes jeg hørtes ut som en god idee det er jo som regel sånn greie man skal skrive navn osv inni mye klær, og er jo bare og passe på og fylle i igjen hvis det blir borte:p smarte greier,,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå