trillelille Skrevet 4. august 2009 #1 Skrevet 4. august 2009 Jeg hadde skikkelig ørebetennelse ved juletider. Kjempevondt, og hørte nesten ikke noe... Ble mye bedre etter to kurer med penicillin. Men kjente det fortsatt bittelitt iblant, men fikk høre at det er normalt. Men jeg har fremdeles vondt i ørene mine. Ikke kjempevondt, sånn som når det står på for fullt, men faktisk ganske vondt om dagen. Ikke noe dårlig ellers, kanskje litt teit å bare gå til legen pga litt vondt? Eller? Noen som har erfaring?
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 4. august 2009 #2 Skrevet 4. august 2009 Fikk du øredråper? Jeg sliter med betennelser, har vel hatt 6betennelser siden nov, og jeg går under oppfølging på sykehuset da. Men, prøv å få øredråper. Det beste er å få tatt en dyrkning, for å finne ut hvilke øredråper du skal ha. De jeg bruker heter Terra-Cotril tror jeg, og jeg ble bra på 3dg - følte bedring over natten. Jeg pleier å veksle mellom 3 øredråper, da dyrkningen viser hvilken som er best for den betennelsen som har dannet seg. Det er absolutt ikke dumt å sjekke, for det er vondt ha betennelse i øret.
trillelille Skrevet 4. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. august 2009 Jeg fikk først en salvelignende sak som jeg skulle dryppe i øret i ti dager... Husker ikke hva den het, hjalp ikke noe... Også fikk jeg tabletter, og fikk igjen hørselen i det minste Får kanskje ta meg en tur til legen og sjekke det ut da... føler meg så dum hvis ikke jeg er "skikkelig" syk når jeg går til legen...
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 4. august 2009 #4 Skrevet 4. august 2009 Mulig det er Terra-Cortril. En sånn grønnaktig guffesak, som man føler egentlig ikke renner inn i øret? Da er det jo tydelig at den ikke hjelper på deg, om du fortsatt har betennelse. Ellers vet jeg det finnes dråper, med en blå tut på, som såklart er reseptbelagt, som alltid har hjulpet meg. Lykke til iallefall! God bedring! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå