Anonym bruker Skrevet 4. august 2009 #1 Skrevet 4. august 2009 For en utrolig søt jente. Hun er jo bare helt nydelig. Og for noen store pupper hun har. *Misunnelig*
Anonym bruker Skrevet 4. august 2009 #2 Skrevet 4. august 2009 misunnelig på ryggprobleme hennes også?? eller evnen til å finne klær som passer både i livet og over fordelene??? Kunne ønske jeg hadde små fordeler jeg...
Anonym bruker Skrevet 4. august 2009 #3 Skrevet 4. august 2009 Må være kjipt å være mer kjent for puppene enn sangstemmen!:-/ Og alle diskusjonene om det er silikon, noe det nok ikke er.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2009 #4 Skrevet 4. august 2009 hun har jo ikke sangstemme, så det er ikke rart! Jeg syns hun er kjempesøt på bilder men ikke så søt irl. hun har pult veeeldig mange for å være så søt og innocent
Daddy-Oh Skrevet 5. august 2009 #5 Skrevet 5. august 2009 Hehe, Sandra er fin ja, men for store pupper for min smak. Jeg liker dem bedre "en håndfull" jeg. Kanskje jeg er rar, men det er hvertfall etter mitt synspunkt mer sexy med håndfulle enn store, ala Sandra, Pamela osv osv. Så dere med håndfulle der ute; det finnes mange av oss som liker "små" om dere vil kalle de det....
Anonym bruker Skrevet 5. august 2009 #6 Skrevet 5. august 2009 De sier jo at menn med store hender er også store der nede, så det at jeg har svære pupper gjør jo at en mann som synes de er akkurat passe for en håndfull tar jeg gjerne i mot!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå