ToTette! Skrevet 4. august 2009 #1 Skrevet 4. august 2009 Ellers blir jeg syk sjeldent, og skjer det er det da helst vinterstid. Nå brygger jeg på 2. forkjølelsen på bare drøye måneden - også om sommeren da gitt.. ! Vi er veldig nøye med håndhygienen og vi er sjeldent i tette forsamlinger og aldri med andre syke (henger igjen etter at førstefødte var prematur!) Har jo også svineinfluensaen bak i tankene og prøver å være litt ekstra forsiktig. Men vi lever jo ellers nogenlunde normalt :-) Ble liksom ikke helt frisk i mellom disse to forkjølelsene heller, men det var bare litt som hang igjen i nesa liksom. Men nå er jeg jammen sår i halsen igjen. Og "dett i desa". Begynner å skjønne at graviditeten svekker immunforsvaret. Hvertfall hos meg. Husker sist også, at jeg var forkjølet et par ganger, men da var det i det minste vinter.. Flere som sliter med stadig forkjølelser?
NyttHåp <3 baby nov 09 Skrevet 4. august 2009 #2 Skrevet 4. august 2009 i mitt forrige svangerskap slet jeg veeeldig med forkjølelse og var veldig plaget med ekstrem tett nese... lege sa da det var en helt vanlig svangerskapsplage. heldigvis, bank i bordet, har jeg ikke blitt plaget enda i dette svangerskapet. God bedring:)
yamamama Skrevet 4. august 2009 #3 Skrevet 4. august 2009 plages fortsatt med min første forkjølelse, etter å ha hostet og vært sår i halsen i nesten en mnd. Legen sier det tar lengre tid for oss gravide... men så ergerlig å bli syk på nytt da.. God bedring
ToTette! Skrevet 4. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. august 2009 Æsj, så kjedelig altså. Særlig på sommeren... har jo ferie..uhu
ToTette! Skrevet 4. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. august 2009 Hadde forresten ferie sist jeg var forkjølet også.. Også jobbet jeg 3 uker hvor jeg var nogenlunde bra. Så ferie igjen, og mer forkjølet igjen - haha.
Lola2016 Skrevet 4. august 2009 #6 Skrevet 4. august 2009 Jeg har hatt vondt i halsen i over 1 mnd nå.. Før jeg ble gravid kjente jeg ikke ansiktet på fastlegen min. Hadde ikke besøkt lege på 5 år før spiren satt seg.. Er 21 uker nå. Med vondt hals fikk jeg tett nese, vondt i hodet og feber. Ble sjekket for svineriet men testen av negativ. Er fremdeles tett og til tider vondt i hodet. Det hjalp å drikke nypeekstrakt som te og c vitaminer. Været skifter veldig også.. En dag med shorts og neste dag 10 grader og regn. Må vel bare ha tett nese og søvninge tarmer.. Gleder meg til termin:))
Januar Baby <3<3 Skrevet 5. august 2009 #7 Skrevet 5. august 2009 Konstant tett i nesa .. Men det er visst nok normalt hehe Selv om det ikke alltid er like kjekt ..... Men nesespray det skal visst nok hjelpe Du får prøve på det ... Og god bedring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå