Gå til innhold

Flere som opplever dette??? Litt detaljer..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har opplevd at det renner tjukt slim fra skjeden til tider. Det er IKKE uflod. Hadde det slik i sist svangerskap, men da startet det ikke før i midten av 3 tri og da tror jeg det var slimproppen som gikk litt etter litt, siden vi ikke såg noe til den siden.

Andre som opplever dette, eller som vet hva det kan være?? Håper ikke det er noe gale i allefall.

Takker for alle svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne gang har jeg endel ekstra utflod, altså ser ut som "normal" utflod. Er 18 uker. Kan nesten kjenne det renner noen ganger.. Men vet ikke om jeg kan kalle det tykt slim?

Sist var det mer tyntflytende husker jeg... sjekket det aldri opp, men lurte litt. Svangerskapet den gang endte 2 mnd for tidlig med hastesnitt pga alvorlig preeklampsi, og det hadde visstnok vært litt lite fostervann. Men om det var pga preeklampsien, eller om det hadde lekke vet jeg ikke. Vet jeg kommer til å sjekke tyntflytende igjen hvis det skjer! Men har ikke bekymret meg for det med tykkere konsistens.

Jeg tror ikke det er noe farlig med det du sier, men i og med at du allerede er litt bekymret så ville jeg absolutt spurt jordmor. Det synes jeg alle skal gjøre med alt de måtte lure på! Som prinsipp.

Men det er nok ikke farlig tror jeg :-)

Skrevet

Ja, har opplevd det flere ganger! Er nok helt normalt!:)

Skrevet

Det kan ikke være sæd, da?

Når det kommer ut kan det ligne litt på skikkelig "forkjøle-snørr".

Vet at det høres skikkelig ekkelt ut, men jeg ble litt oppmerksom på det da vi prøvde å bli gravide, og jeg lette etter det berømte EL-slimet.

Har senere hørt mange andre fortelle om det samme, og nå som jeg er gravid er det i allefall ikke EL-slim;)

Skrevet

Hmm.. Studentmamma blir tobarnsmor:

Ja, det kan det jo være! "forkjøle-snørr" bare enda litt tjukkere i konsistens... Har tenkt tanken, men det er slik nå flere dager etter sex også, og kommer små slim gørr tråder(kanskje 1 cm bred og 5 cm lange) hver gang jeg er på toalettet. Min mann fikk litt æsj-opplevelse da vi hadde sex for etter han hadde trukket seg ut hang det en stor ekkel slimgreie igjen på han...

Dere vet sånn bogskinke så ligger det ofte litt kraft/sky eller hva det er rundt skinken som er størknet, sånn ser det ut. Skal i han løpte fort og fikk det fjernet. Uff, pinlig, hehe.

Skrevet

Hehehe.. huff...

Jeg forstår at det må ha vært litt pinlig... Samtidig har dere sikkert delt mer intime ting når dere har et barn sammen fra før;)

Sædrester er ofte hvite og ikke blanke slik som geleen i bogskinke. Men konsistensen er ganske lik;)

Til meg kommer det i hovedsak ut dagen etter sex, når jeg dusjer og vasker meg nedentil. Eventuelt når jeg tørker meg etter å ha vært på toalettet også...

Men tror aldri mannen min har merket det. Kanskje vi ikke har sex ofte nok;) hehehe

Skrevet

Herlighet altså, alt man diskuterer som gravid, nybakte mødre, foreldre osv... Må le litt av og til...

Hva når bæsjebleia er temaet den neste timen, hehe.. Flirer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...