Anonym bruker Skrevet 4. august 2009 #1 Skrevet 4. august 2009 Nå er det bare å vente på at helgen kommer, så jeg kan dra på visning og legge inn et bud på drømmeleiligheten :-) Ååh, det hadde vært så fint med en egen leilighet til meg og smurfen.
Anonym bruker Skrevet 4. august 2009 #2 Skrevet 4. august 2009 Er du alene med omsorgen altså? Hvor mye har du utbetalt og hva koster leiligheter i området ditt? Er nemlig alene med barn og skulle gjerne ha eid i stedet for å leie, men tror ikke jeg får høyt nok lån for en leilighet i Oslo.
Gjest Skrevet 4. august 2009 #4 Skrevet 4. august 2009 Så flott! Blir deilig med noe eget tenker jeg :-)
Anonym bruker Skrevet 4. august 2009 #5 Skrevet 4. august 2009 Gratulerer.Henger meg på denne jeg også. Hvor mye lån og hva får inntekt måtte du stille med. Ønsker selv et bosted for meg og mine 3.
Tinkivinki Skrevet 4. august 2009 #6 Skrevet 4. august 2009 Gratulerer! kan tenke meg at der føles kjempekult akkurat nå håper du får leiligheten!
Anonym bruker Skrevet 4. august 2009 #7 Skrevet 4. august 2009 Ja, jeg er alene med omsorgen. Jeg er ikke sikker på hva jeg har utbetalt i mnd for jeg har ikke begynt å jobbe enda etter permisjonen og jeg har gått opp litt i lønn mens jeg var i permisjon. Men jeg har ca 300 000 i året. Leiligheten jeg skal se på koster 1,4. Ca 60 kvadratmeter stor leilighet. Jeg hadde ikke egenkapital, men mamma kausjonerte for egenkapital, så da var lånet i boks. Det er deilig. Hadde aldri trodd jeg skulle få så høyt lån. Må legge til at dette er en selveier leilighet. Men skal du ha en del lån, er du nødt til å ha enenkapital eller noen som kan kausjonere for deg. HI
Anonym bruker Skrevet 4. august 2009 #8 Skrevet 4. august 2009 Tusen takk for koselige tilbakemeldinger fra alle sammen. Ja, jeg håper så inderlig at jeg får leiligheten. Det hadde vært en drøm som hadde gått i oppfyllelse. Nå går dagene tregt fram til visningen. Bare venter....;-)
Anonym bruker Skrevet 4. august 2009 #9 Skrevet 4. august 2009 Innlegg 19:16 var meg HI (Hehe, glemte å få med med det)
Anonym bruker Skrevet 4. august 2009 #10 Skrevet 4. august 2009 oi så gøy da er det kanskje håp for oss likevel da. med inntekt på ca 310 000 og jeg er under utdannelse. så jeg vet ikke om min yrkesrettede attføring kan bli tatt med i betrakningen (ca 9000kr mnd) så har vi egenkapital på 200 000kr
Anonym bruker Skrevet 4. august 2009 #11 Skrevet 4. august 2009 Sparer allerede, og da kan jeg jo prøve å godsnakke mamma til å stille som kausjonist! Gratulerer, håper du får leiligheten! Hilsen anonym 19:06
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå