Mayken Skrevet 4. august 2009 #1 Skrevet 4. august 2009 Husker ikke hvordan vi gjorde det sist. Lillemann på snart 5 mnd er veldig klar for å smake på litt annet enn bare mm. Har i to dager nå laget en prøve-porsjon og han har slukt alt, hvordan er det man øker og hva er egentlig full porsjon? Skal vi bare mate han til han selv ikke vil ha mer? eller gir vi han bare noen skjeer? Kommer fortsatt til å amme da, Bare litt usikker her jeg sitter.
LadyLuck & Skrevet 4. august 2009 #2 Skrevet 4. august 2009 setter den på bordet og sier "her er grøten..." neida... vi tok det gradvis.. litt og litt mer til han spiste et fullt grøtmåltid... (men han var flaskebarn, så vi blanda grøtem med MME)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå