Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger å få blåse ut litt...Jeg og min mann reiser til syden 15. Aug. Vi reiser uten barna, som en bryllupsreise på en måte.Eldste gutten skal være hos faren og de to minste skal være hos svigers mens jeg er borte.

I går ringte eksen min og fortalte at stemora til eldste gutten har fått en sydentur i gave hos foreldrene hennes. Hun, deres baby, fostersøsteren hennes som er på samme alder som sønnen vår og foreldrene hennes skal reise. De ønsker å ta med seg gutten vår. Vi betaler reisa og lommepenger.

Dette synes jeg er kjempe flott! Han sa at de skulle dra 8.aug.

Jeg logget meg på faceboock i dag og ser at hun har skrevet at de drar til samme sted som oss og samme tid....

De vet jo at vi har gledet oss veldig lenge til denne reisa. Helt barnefri i syden.

Missforstå meg rett!! Synes at det er kjempeflott at de tar han med og jeg, eksen og samboeren hans går veldig godt overens! Men det blir jo så rart å ha han der en plass i samme by og ikke ha ansvaret for han der, om dere skjønner...Klarer jo ikke slappe av helt. Blir det rart tro?

Ble kjempe sint på eksen først siden dem visste om reisa vår. Men det er jo ikke opp til dem. Det er jo foreldrene hennes som har bestillt reisa, men hadde jo håpet at de kunne nevne dette for dem. Det er jo kanskje litt dumt det å.Vet liksom ikke helt hva jeg skal forvente av denne ferien...Blir å klikke i vinkel om de skal ha oss til å ha han for de skal feste...men det tror jeg jo heller ikke at de gjør... Hmmmm hvordan blir dette tro ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...