erteposen + 4 Skrevet 4. august 2009 #1 Skrevet 4. august 2009 Jeg blir alltid mer "air head" enn vanlig første to mnd. Forventet vel at det kom dobbelt opp med tvillinger, ellers så sov jeg så elendig på slutten av svangerskapet at jeg er vant med minimalt med søvn. Mannen min er helt på tur, mens jeg er tåkefri. Er det noe en vokser av seg?
Prinsesse Brødhue Skrevet 4. august 2009 #2 Skrevet 4. august 2009 Du kan gjerne overta min?! Den startet nesten før jeg ble gravid. Jeg sluttet å amme for 2,5 mnd siden men, den slipper ikke taket... For ikke så lenge siden så snakket jeg med mamma i mob. Mens jeg snakket lette jeg overalt etter mobilen min. Tilslutt måtte jeg si at jeg måtte legge på, jeg måtte jo finne mobilen min.. Eller da jeg skulle kjøre søsteren min hjem. Måtte stoppe i en busslomme. Fant ikke nøklene mine.. ( de sto jo i tenningen i bilen..) Eldste datteren min unnskylder meg ovenfor folk vi møter på gata, i butikker osv. ( Hvis mamma er litt rar så er det bare den ammetåka altså..) Jeg gleder meg til tåka forsvinner, ikke noe å savne..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå